today.我又冇返學啦,,今個星期返得個
1日加半日學..哈哈..真係好啦.咁又唔洗上堂,,^^
我今朝10.00幾起左身啦,咁就去左正野食,,之後呀媽又話食
咁之後我就睇哈利波特既第4集啦,,睇到12.00幾啦
咁我就去左玩電腦啦..玩到2.40分左右,,牙媽就起左身..
就話出上水食野,咁就叫我換衫,,咁我地就搭的士去,,
食完野個時見到隻狗喎..好q呀..我隻手動一動.佢就行左過黎
之後我又指去面.佢又跟著,媽媽就話佢好似好鍾意我咁喎..
我走個時好唔捨得隻狗呀,,佢真係好靚好q架..
咁之後去左上水廣場見到文俊康同曾嘉星喎...唉唉..
佢地重要係咁對著我笑喎.之後行左冇幾耐就去左買餸啦...
之後又搭返的士返屋企啦..咁之後返到黎就係咁同家姐玩
玩到係咁同家姐笑,,之後家姐就話落街買野啦..
媽媽個fd就上左黎啦..咁我就係到聽歌..之後就
家姐打黎就問食得飯未,我地又係咁講笑..
就黎笑死,,哈哈,,咁之後就同呀欣傾左一會兒..之後我就要食飯啦
就黎沖涼啦,,唔打啦..又要打比亞欣啦..完..
|