| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 17 日 星期六  |
| 世貿>.<" |
分類: 未分類 |
|
今日本來出街嫁,
點知我阿爸又話聽日先喎,
都唔知算好彩定係唔好彩,
今日世貿個D人特別狼死,
特別嚇人,
可能你會覺得我好彩,
但係我阿爸阿媽都出左去,
香港仔隊道又封左喎!
搞到我要自已係屋企食杯麵,
到而家(11:30)都未返...... |
|
|
|
2005 年 12 月 16 日 星期五  |
| !!!迪士尼入場卷!!! |
分類: 未分類 |
|
琴晚同人傾傾下電話,
有電話入喎,
轉過去聽啦,
話搵我阿媽咪,
我企係佢隔離,
聽到話,
我個新手提電話抽獎中左迪士尼入場卷!
好驚訝,驚奇~
好開心,興奮~
雖然只得兩張飛!
但係到時會買多張飛,
一家三口一齊去^^
好Happy ar!!!
真係唔感想像!
抽獎都會中嫁咩??
點都好啦!
總之就好開心啦~
而家覺得好sweet ar! |
|
| |
2005 年 12 月 15 日 星期四  |
| LI排ge野~!!! |
分類: 未分類 |
|
|
Li排忙著整christmas D野~
所以e+先至打日記,
之前有好多野都無打,
例如 :
12.13個日上上下家政堂,
警鐘響喎!
好睬個堂唔係整野食咋~
12.14個日太趕,
唔記得左戴PE衫,
搞到返去要忙著借衫!
12.15至於今日,
又去左eunice屋企,
又見到佢個妹妹,
超Q,
但係,超煩!!!
得意還得意,
但係,對得耐覺得好煩,
唔比佢入房,
又喊,
搞到我地唔忍心唔比佢入黎~
我阿媽返啦唔講啦,88]]]]] | |
|
| |
2005 年 12 月 10 日 星期六  |
| ╳╳機會╳╳ |
分類: 未分類 |
|
人生會有好多次機會,
只係睇你自己有冇把握住,
要珍惜眼前所睇到ge,
要滿足面前所擁有ge,
唔好因為一棵樹,
而放棄整個樹林。
唔好常常因為一個機會,
而錯失了更多ge機會。 |
|
| |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 31 | »
|