_____________________________。﹏ ◎ [YAN*] - QOOZA BLOG 網上日誌

border=5

angela512
暱稱: [["Angela...◇
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
揀歌仔*N 占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


中秋節 分類: 未分類

今日係中秋節,結果賞唔到月,去左阿嬤屋企食飯,m.......都算幾開心嫁,

都無咩特別,同嵐嵐玩左一陣,發覺佢越來越煩la~

 
2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


返小學 分類: 未分類

一直都好期待返去,點知原來好悶嫁,悶到死,估都估唔到

我會在今日見到........,佢變左好多,成個唔同哂!!!

 

 
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


15號返小學 分類: 未分類

佢地 (D小學同學) 話15號返小學wo~因為學校附近山泥傾舍

所以15號先至開學,好緊張牙,今耐無見小學D同學,唔知佢地

變成點呢,我琳大家都應該記得我呱 (但願) !!!不過我3:15先

放學,小學5:00就放啦,所以要有咁早得咁早飛返去牙......

 
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


F.2 la!!!!! 分類: 未分類

我終於都升左上F.2啦!!!(2D)This班真係唔錯

嫁~christy,polly,jessica,maggie,好好人的余xx,

阮x正,鐘x恩,shirley同埋mimi都同我一班,重有

新識既candy,rain,小丹and同我一樣都係叫

angela既angela...^.^不過我發覺我地1e無一個

男仔去2d(好事).因為D人好衰~

開學無耐已經有好多野做la,不過all is無為野,好

悶ar~!!!