入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..

 

 
 
 

●!\/* nickname::
                   【* 細胞】
 
●!\/* sex::
                  【* girl】
 
●!\/* birth::
                 【* 11.1 6】
●!\/* job::
           【* student 】
 
●!\/* icq::
       【* 256119154 】
 
●!\/* interest::
       【* sleep .. ”
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 吹水留言=:

 

最近三個月尚無任何留言



 

:: diary.xp'FD ::

 


 

:: ●*﹢' 巧 友 連 糸吉__:: <

  .kvaforum
.Ke rry
.牙儀
.carriew仔
.肥虫
靜宜
.[敏__豬]
.skyline
.Joy
.zoie <


 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 13 日  星期二

補:::hope u get well soon^^

 

eg默書..錯左3個字...嘻..joy入到drama呀...

maths..唔知佢講咩...

 今日放學很餓.......

去左connie home..'

屎肥虫..逼我做數..明知我唔識...

wobi,,話,,去tl..大聲講"呵完屎返黎啦.."

係道笑..勁搞野..conni..爸媽係道..

之後...con兩個妹返黎啦..冇幾耐走啦..

係感拉住安婷..

我想去第二個人hm架...

比人話呀..

返到屋企..好彩有人呀..

沖涼後訓了....很累很累...

聽日有好多野做......想發洩一下呀!!  今日ker無番~~

hope u get well soon^^

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 12 日  星期一

.仲話..我嚇死佢...

嘻..msn又多左個fd啦....

唔知佢叫乜名...3a.35號...

搞野...鄺鄺...問我地as...又話我地係道傾計....卡

比kerr串到冇野講..

英文堂..又默書...當我地係低bb唔識..默左兩次..聽日先黎真既.."下 -口="

....仲係道管住晒..話住晒....勁corr我o的句子..衰人呀...miss

PTH..unseen dict..錯左19粒字字..都合格呀..

都唔知佢咩水...痴線架..><"

I.s係道..答野..堂堂都係..= ='係荒島...你會以咩食物黎逾長生命....打錯字.]

雞扒.牛扒.豬扒.bread.牛油.水.可樂,orangejuice....

我自己揀左雞扒同橙汁.....真正答案係...牛油同可樂..

想知點解..f.3的fd就睇I.S書啦..呵呵..

被問到..隔離的FD...去將軍墺..打機..打到..7點...卡..電腦壞左..

嘻..我合佢識整返架.............I.S佢勁釣魚..

.仲話..我嚇死佢...

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 11 日  星期日

衰人呀

 

十點鐘...約左fd們..去大圍等..--踩單車...

好採野..第三次採..上一次係六年班lu...

同怡係道鬥快..唉...扶親..好痛呀,,>3<"

有個bB行過黎...又冇戴眼鏡...嚇死我...就殺制...採得好快呀嘛..=^="

有D衝力..自己又唔懂..所以......."

踩左陣..去食sushi..食左百幾蚊....心痛呀,,,

佢仲勁加mustand pi...落我道,,扮野..落錯左..卡卡..衰衰哇,,

嗯..而家既platitude ar,,;衰衰哇..衰人...

買左本mcc既野....同無印..貴死

返屋企..喉好.....唉...剛才..溫書..而家溫&緊,,

唔係好難咋..驚簡單的錯呀,,

乖乖哇我..[冇聊]...

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡