入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..




![]() ![]() ![]() |
|
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
.仲話..我嚇死佢... | ||
|
嘻..msn又多左個fd啦.... 唔知佢叫乜名...3a.35號... 搞野...鄺鄺...問我地as...又話我地係道傾計....卡 比kerr串到冇野講.. 英文堂..又默書...當我地係低bb唔識..默左兩次..聽日先黎真既.."下 -口=" ....仲係道管住晒..話住晒....勁corr我o的句子..衰人呀...miss PTH..unseen dict..錯左19粒字字..都合格呀.. 都唔知佢咩水...痴線架..><" I.s係道..答野..堂堂都係..= ='係荒島...你會以咩食物黎逾長生命....打錯字.] 雞扒.牛扒.豬扒.bread.牛油.水.可樂,orangejuice.... 我自己揀左雞扒同橙汁.....真正答案係...牛油同可樂.. 想知點解..f.3的fd就睇I.S書啦..呵呵.. 被問到..隔離的FD...去將軍墺..打機..打到..7點...卡..電腦壞左.. 嘻..我合佢識整返架.............I.S佢勁釣魚.. .仲話..我嚇死佢...
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
衰人呀 | ||
|
十點鐘...約左fd們..去大圍等..--踩單車... 好採野..第三次採..上一次係六年班lu... 同怡係道鬥快..唉...扶親..好痛呀,,>3<" 有個bB行過黎...又冇戴眼鏡...嚇死我...就殺制...採得好快呀嘛..=^=" 有D衝力..自己又唔懂..所以......." 踩左陣..去食sushi..食左百幾蚊....心痛呀,,, 佢仲勁加mustand pi...落我道,,扮野..落錯左..卡卡..衰衰哇,, 嗯..而家既platitude ar,,;衰衰哇..衰人... 買左本mcc既野....同無印..貴死 返屋企..喉好.....唉...剛才..溫書..而家溫&緊,, 唔係好難咋..驚簡單的錯呀,, 乖乖哇我..[冇聊]...
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
| « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | » |