入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..

 

 
 
 

●!\/* nickname::
                   【* 細胞】
 
●!\/* sex::
                  【* girl】
 
●!\/* birth::
                 【* 11.1 6】
●!\/* job::
           【* student 】
 
●!\/* icq::
       【* 256119154 】
 
●!\/* interest::
       【* sleep .. ”
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 吹水留言=:

 

最近三個月尚無任何留言



 

:: diary.xp'FD ::

 


 

:: ●*﹢' 巧 友 連 糸吉__:: <

  .kvaforum
.Ke rry
.牙儀
.carriew仔
.肥虫
靜宜
.[敏__豬]
.skyline
.Joy
.zoie <


 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 6 日  星期二

影唔到..係要人幫架啦..... 滿足

首歌好聽."Today"..

返學啦又......見到好多fd,,琳..miko................""

唔知咩事...部機成日都.....cut下cut下....歌都係...

入到c.r..maths h .w..係我櫃子內內...

我隔離的都未返...唔知又比左邊個寫寫,,,"佢地冇寫喎.."..無奈中...

感借黎做咩,,?

上ch.Hist...派派派..-o="...勁多notes....]

P.E堂..玩數字球...嘻....好熱..-"-

返上黎...聽..check 手冊.."冇事嘛..冇啦啦check.."[唔見左]

同再再買啦感又....記左我名...預左比佢罵...."唔係罰係.."[感mark黎做咩呀..]=="

maths堂..都明既...好亂呀.......返屋企..就係感溫左d...*明啦...卡

做左十幾條數..."唔識呀...尾的條呀..

.....放學..冇同佢放啦.......

有樣野..好搞野..唔講得..比人罵...=="佢又會感既..

同joy.ker...一齊啦,,

上埋ker .H...睇龍貓.....好軟軟,呀..Tra...影影影.....

影唔到..係要人幫架啦.....

嗚..自己搭呠呠..返歸..><"""

 

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 5 日  星期一

哦...唔想記住既.

順時針

淋過雨的空氣 疲倦了的傷心
靜靜收起的傘底 淚的痕跡漸漸退去
我一個人鼓起勇氣 跟著時鐘一格一格的前進
推開窗等待陽光 等待著清醒

*我記憶裡的童話 已經慢慢的溶化 愛不是這樣
而你偷走我的時間 曾說過的誓言 你還在乎嗎
我不想孤單的坐在回憶裡逞強 時間回不到最開始的地方
只想這樣吹著風 慢慢順時針遺忘

我一個人應該可以 想起愛過之前原來的自己
或許那樣的天真我已經回不去

也許我懂得寂寞比相愛容易


已經慢慢的溶化 愛不是這樣
而你偷走我的時間 曾說過的誓言 你還在乎嗎
我不想孤單的坐在回憶裡逞強 時間回不到最開始的地方
只想這樣吹著風 慢慢順時針遺忘

等到明天繼續放晴 幾乎忘記下過了雨
愛在心底留的簽名 總會慢慢退去

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡

 

 

 

 

    

 " ,, 由得我  ----死-.

2005 年 9 月 3 日  星期六

信錯人.." 感動

卡.....一早..又打電話.

比書局....又冇..感就出左買listening bk..

之前..信錯人..買錯左.....冇睇到......

去左太子..落去..好多人好逼....

買得本..行左好多間都冇呀...."冇賣.."

行左旺角...朗豪坊..."扭蛋蛋....",,,,

貴呀...

買左個袋.....都好貴....

哈....唔係我的.....出呀....卡卡卡

thx呀你.....

..........去左m記......買左兩包薯條.........

行街...............

好令..電話....好大好大呀.....想要............

'妄想啦你'.....衰人啦叫......

衰衰衰衰呀呀呀...

 

 

 <留d小口水比我啦>  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

的嗎.?我哇......

 

今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡