入黎睇...埋黎睇埋黎揀呀..




![]() ![]() ![]() |
|
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
哦...唔想記住既. | ||
|
順時針
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
|
" ,, 由得我 ----死-.
| ||
|
信錯人.." | ||
|
卡.....一早..又打電話. 比書局....又冇..感就出左買listening bk.. 之前..信錯人..買錯左.....冇睇到...... 去左太子..落去..好多人好逼.... 買得本..行左好多間都冇呀...."冇賣.." 行左旺角...朗豪坊..."扭蛋蛋....",,,, 貴呀... 買左個袋.....都好貴.... 哈....唔係我的.....出呀....卡卡卡 thx呀你..... ..........去左m記......買左兩包薯條......... 行街............... 好令..電話....好大好大呀.....想要............ '妄想啦你'.....衰人啦叫...... 衰衰衰衰呀呀呀...
| ||
|
<留d小口水比我啦>
|
的嗎.?答我哇......*
今日的日記完了 .. . .是否很期待我明天的日記口尼 ?..哇卡卡
![]()
![]()
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | » |