我竟然似呀sa =^=
我的天v___v
2008已過一半…… 呢半年黎好hea…乜都冇做過 考試又考得差 一句講晒失敗!......(閱讀全文)
5月的最後一日了........
雨後為何還是雨?
可能呢幾日既雨係天父為我落
代表考試呢場大雨就黎來臨啦
唉....
我真係唔知呢個試點考
我淨係知考完試有咩可以做
唉算啦
呢個exam我都餘左衰架啦
不過我都會try my best既..................
 ......(閱讀全文)