|
哈哈..
好開心呀...
今日媽咪同我同埋我呀妹去左游水水呀...
原本...
我諗住今日做功課架...
不過唔緊要啦...
仲有幾日...
聽日先做啦...
哈...
呵呵...
我可以游到好遠啦...
好開心呀...
唉...
聽日又要返學啦...
不過唔駛上堂...
唔緊要啦...
聽日返去好似話做音樂科既試音同埋咩圖書科喎...
我都唔係好知要做咩架...
哈...
好野!...
聽日放12:30...
唔駛返咁耐...
=•=
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|