|
今日...
我做左d咩??
咪就係上堂...
識左ok多朋友...
唉...
返8:45放4:00...
唉...
想返死我咩...
返咁耐....
唉...
d野又難食喎...
上堂d老師講野又講得勁快....
我又要聽得好辛苦...
d野又難...
好似有d新字...
咁我地都唔識...
d老師就用英文解...
解完我都唔係好明...
所以最後要返屋企查...
有d字唔識讀...
佢就唔教你讀...
就要你查音標...
唉...
攞命咩??
=﹏=
嗚嗚嗚...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|