好開心
今日
一早就比我Daddy叫醒咗去飲茶
飲完茶之後
我就返咗屋企睇~精裝追女仔~
耐就雖然耐咗d
但係都幾好笑ga
哈!哈!
睇完~精裝追女仔~之後
阿媽就叫我去練琴
點解要練琴??
因為今日6點幾我要去試琴(好緊張呀)
點解要試琴??
因為我要考琴(5級)
都唔知你點解咁多點解ga
好啦
唔講啦
88
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 182 | »