2006 年 5 月 22 日  星期一   晴天
um... 不安

------------------------------------------------

放學!!

------------------------------------------------

今日..放學..

出左課室,,

等左一陣..

呀嫻就話2d(1)

點點點..

搞到佢比人話!

話到好想"哭"

之後就問呀問!

係咁問人啦!

點知原來係張子俊搞出黎既!!

佢仲可以話返我地轉頭!一句sor都冇!

(明明自己衰,仲要大大聲話返人,正衰人!)

(上邊個句係跟某個電視劇集既!^^")

之後就冇理到佢!

跟住等多陣!

chan 雅雅!要補課課!

個個都唔等佢= ="

要走佬!

留低佢!! @ @ v

好衰呀可?

但係...都唔算衰架喇!

我仲慘過佢!

起碼翠儀之前有等佢!

我冇!又唔可以話冇既!

好小lo~!

1~2次咁啦~!

刊登時間︰2006-05-22 07:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


angelfish234
暱稱: Love粒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶悶悶!
朋友...
今日過得,,,,
kaka^^"
去陳雅雅屋企!
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容