2006 年 5 月 21 日  星期日   晴天
悶屎左..但係好笑 鬱悶

今日同琴日一樣都係留係屋企發臭..

悶到暈..

6:00p.m個時

無無聊聊

同細妹係度玩電話..

玩玩下我細妹無啦啦打左比一個唔識得既人..

佢自己都唔鬼知..

個個人就係咁..

hello..who are  you?

之後嚇死左我個妹...

之後我地cut鬼左佢線..

點知一陣間個個人打返電話黎wo..

我細妹就話:吊...打咩黎呀...(無聽到電話..cut左線)

@@v個時我笑死左...

-------------------------------------------------

返學!!

-------------------------------------------------

天日又要返學喇..

唉..

衰衰衰!悶呀!

可以唔返就好喇!

但係又會好悶架啵!

有冇人可以話我知..

點先可以唔洗咁悶呀!

 

刊登時間︰2006-05-21 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


angelfish234
暱稱: Love粒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶悶悶!
朋友...
今日過得,,,,
kaka^^"
去陳雅雅屋企!
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容