QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

感冒".........-/\-

 
2007 年 4 月 28 日  星期六

1個月內...竟然病兩次哇..

都吾知第幾次..

今次比4月初果次辛苦dd..

喉嚨吾知典解會痛成咁..

琴晚book左位,,

今朝去左睇e生..

佢同禾講..輕微感冒啊..

巧采又矛發燒..

吾知系咪比禾惹到呢...

禾大家姐都病左..

等佢睇埋e生禾地就去左廣發到食早..

之後番屋k..食完藥.....

冷左入房訓覺豬-33-

醒ge時候已經4點laa..

又要食藥...

今日天氣巧熱..

巧矛精神~.~

 

 

 

∼.∼.∼暫告一段落∼.∼.∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...