今日..終於測完驗laa..
捱得都....."好"~辛苦呃-.........-
同以往1樣,,
第1日考ge科目禾巧用功去溫>w<
之後果d.....
唉=[
吾巧提laa~.~"
呢5日測ge野,,
禾都計過laa...
我諗都....合格架^^"
多.........幾分咁laa= =v
其實科科都系o係邊緣..
{真系有d驚- -''}
最近,,感冒-..-
前排番學聲沙哂.......- -
嚇死街坊=]
好彩有藥食- -v
今日巧番巧多..
上堂系咁傾系咁傾,,
朝早開始同3丁友針計,,
傾點玩棠屋k條蚯蚓- -''
之後講左巧多變態野-..-{寒}
測完GE,,
派左maths卷..
47.5分合格,,禾51分^^"
多~謝"- -
lunch後第1堂,,
snoopy話玩筆,,
我地5丁友圍住o係到玩,,
成班又o係到玩,,o係到傾,,
"""""勁嘈,,""""""
馮sir..透明的- -
跟著第2堂,,
都系玩,,自由活動- -
第3堂,,連sir代堂哇- -v
巧多人都哄動=.+
巧耐都矛試過連sir同禾地上堂><
阿sir帶我地上phy"room,,
睇片呀"有關鎖ge野,,
阿sir解釋點破解上左鎖ge門,,
禾明系明點做,,
旦就刀系理解吾到個原理&運作-33-
最後1堂系CL,,
派卷,,yeah"= =v
30分合格,,禾31分^^
Luckily><"kaa..
|