QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

測驗周*..

 
2007 年 4 月 20 日  星期五

今日..終於測完驗laa..

捱得都....."好"~辛苦呃-.........-

同以往1樣,,

第1日考ge科目禾巧用功去溫>w<

之後果d.....

唉=[

吾巧提laa~.~"

呢5日測ge野,,

禾都計過laa...

我諗都....合格架^^"

多.........幾分咁laa= =v

其實科科都系o係邊緣..

{真系有d驚- -''}

最近,,感冒-..-

前排番學聲沙哂.......- -

嚇死街坊=]

好彩有藥食- -v

今日巧番巧多..

上堂系咁傾系咁傾,,

朝早開始同3丁友針計,,

傾點玩棠屋k條蚯蚓- -''

之後講左巧多變態野-..-{寒}

測完GE,,

派左maths卷..

47.5分合格,,禾51分^^"

多~謝"- -

lunch後第1堂,,

snoopy話玩筆,,

我地5丁友圍住o係到玩,,

成班又o係到玩,,o係到傾,,

"""""勁嘈,,""""""

馮sir..透明的- -

跟著第2堂,,

都系玩,,自由活動- -

第3堂,,連sir代堂哇- -v

巧多人都哄動=.+

巧耐都矛試過連sir同禾地上堂><

阿sir帶我地上phy"room,,

睇片呀"有關鎖ge野,,

阿sir解釋點破解上左鎖ge門,,

禾明系明點做,,

旦就刀系理解吾到個原理&運作-33-

最後1堂系CL,,

派卷,,yeah"= =v

30分合格,,禾31分^^

Luckily><"kaa..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...