QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

打波**""

 
2007 年 4 月 3 日  星期二

今朝11點出左去,,

去左打籃球..

因為落過雨關系,,

個地好多水氹~.~

so好快就無打lu..

去左book場,,

打table tennis..

1個鐘過後去左買lunch..

過後去打排球..

兩個鐘後就番屋k lu.

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...