QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

吾好啦...又病......

 
2007 年 2 月 27 日  星期二

今日第2日番學,,

功課仲多過琴日.....

點知wo.....

1放學就番屋k做功課,,

琴晚眼訓得濟訓左無食到din..

夜晚整va呀..整左3個幾鐘都未整好..

仲feel到我身吾舒服呀.....

乾嘔..-________-

做做下都已經凌晨兩點半啦......

我驚比阿媽鬧ma...

諗著番上床就即刻訓到架啦..

點知鼻塞呀-_____-`妖

又感冒..好q辛苦-"-

唉..........

第2朝,,又系6點半起身,,

噢..個頭重ma- -

巧想冷番上床訓-______-

番到學校,,

好驚無帶咩野,,

be coz有好多功課交&今日系星二..

好采無炸...

諗諗下,,放學系要choir..

點算...喉嚨痛,,

感冒~咳''...

呀......點會咁架........

上左頭1,2堂,,

又嘔啦.......

想嘔d野出黎又click住喉嚨吾上吾落咁..

上次變左軟腳蟹啦唉..

今次成個身軟哂- -

.................

唉呀......好想去sick room,,

但我又驚檉吾知又會話我wo-33-

第3堂上去音樂室- -

一坐低又想嘔過- -

lunch,,

咳先黎食m記,,

傻左頂啦.........

番到課室死都死埋份va佢,,

個死人和服靚妹核突到有70分,,

噢..可能我吾識評啦`...

好tired..

放學又要choir..

今日早d放,,4點半,,

聲都變埋,,吾想講野..

見到下面操場打緊friendly,,

又系對小學..

今次系吳宛藍間學校,,

-w-...

放學諗著檉會o係學校到等緊我,,

點知原來無.....

仲有.........唉..吾講啦..

吾開心......

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...