最近發現自己`愛上食軟糖..
咩味都like - w -
&又開始左睇書ge熱潮-........-
都系因為果d閱讀報告啦..唉- -
&..好想溫書- -突然間- -
{其實系1定要溫- -}
迫於無奈果挺- -
but想溫又吾行動- -
得個想-_______-;;
ChEaP~.~
PS:
上上下堂,,
又隻BEE妹飛左入黎找碴- -
阿SIR叫我地吾巧郁- -
禾D血都靜止哂...........- -
嚇死我啦-"-..{好想衝出班房- -}
個個都做哂石像-...-
最後阿SIR1話落堂隻BEE妹就走左- -
車- -
|