QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

夢黎架!??-_______-'..

 
2007 年 2 月 17 日  星期六

今日年三十{問人先知},,

辰早留留-8點比老豆嘈醒左..

佢都吾知o係到做咩蔗,,

"砰令班冷"咁- -...

繼續訓啦我-_______-

然後8點幾,,

有條友系咁搖我叫我起身..

佢叫我番大陸wo~= =

{嘩嘩- -!吾系呀化!?又黎!?

次次都系到即日先同人講話番大陸- -'..

最犀利1次就系食食下晚飯,,

老豆提議話番大陸玩wo- -

點知佢會講真,,

佢真系執野- -仲叫埋我地去- -

我地又琴琴聲執野-______-

到左最後真系出發番大陸- -}

跟著我話 吾去呀- -

老豆又叫我那那聲,,吾好geegee吉吉- -

我死都扮訓覺- -死都吾去,,

比人系咁搖系咁嘈我-_______-

:'吾好啦,,你陪我去啦'之類的- -

咁我就諗啦,,咁突然........

我都無同檉講過話番大陸..

粒聲吾出走左去,,

番到黎實嬲我架-________-

然後老豆問我理由y吾去..

3日兩夜je.......- -

我搵吾到reason就話....

'又要揀衫!!..'~.~'

最後都系去- -

9點幾出門口..

同老豆響樓下7仔買藍罐曲奇,,

估下買左幾多盒??

答案系..

四盒- -!!!!!!

一盒仲要$69.9- -..

4盒就即是.........~.~

然後個sales同我地數果d hellokitty襟章~.~

巧多個- -

有........26個~.~' ...{暈~}

我地就去坐bus..

----------------------------

過關..

去到check回鄉証果陣..

赫然發覺我同2家姐果張都過左期= =

問過d人,,即時換領..

1張需要$410= =

兩張就..........~.~''

老豆無帶禁多$$-.-

老豆話得番1條路揀,,就系番hk..

-口-!!!!4盒藍罐曲奇!!

咁咪食死!?- -

{1開始系咁諗的}

點知老豆就叫我同家姐就番hk-33-,,

老豆就照番大陸- -

最後我地3人行就分開走lu~

沿途不斷地問d工作人員應該行邊~

wow- -好似去探險咁- -

好得人驚- -

我地要逆路而行...

好多人呀~.~

d人踴著我地而行- -

{暈~.~}

最後我地跌跌撞撞咁終於番番黎羅湖..

然後坐車到上水,,

跟著就靠運氣,,

盲頭摸摸咁終於搵到車站- -

最後都番番黎屋k- -

從前後都只不過系4粒鐘- -

坐車果陣我問家姐,,

我地到底有無番到大陸,,

佢就答我,,

我地都系當1場夢算啦- -

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...