QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

寧願吾好派卷..

 
2007 年 1 月 15 日  星期一

TODAY,,1黎就派左7科..

堂堂都系1樣..

派完又對,,對完又派..

自己..科科成績都幾平均..

都系徘徊o係合格ge邊緣..

目前1科吾合格...

都無乜野..so..

心情都系無咩特別起伏,,只系..

佢地1個接1個地吾開心...

楊怡..希彤..lam怡......

因為低分..因為吾合格..

雖然就算系我,,

都吾會再好似佢地咁有d咁ge反應..

畢竟我都曾經試過..

好想去安撫佢地..

但系..雖然係fds..

我ge感覺卻系..想幫都吾知可以幫到d咩..

佢響到unhappy..

另外1個就走過黎陪佢..

又或者行左去後面ge佢地到..

發覺好孤獨..

擰轉頭望著佢地..

一齊渡過果刻吾開心..

而我...只系1個人坐o係好遙遠ge'鄧'上..

點解???系咪自己ge問題??

因為自己又吾過埋去一齊之類..

諗過..我好似同佢地格格不入..

我都吾知過到去可以做d咩..

因為試過啦,,.......太難堪!!..

當得番我1個人果陣..

佢地響後面..佢地有佢地傾..

而我.......

我...........系咪透明架...?

有無人可以答到我?.....

maybe我真系成日胡思亂想,,

但系o係咁ge情況下,,

又點會吾能夠令到人諗到咁?..

果刻心裡只係不斷地說..

朋友??朋友.....

呢兩個字又令到我聯想到好多問題..

心情好反覆..如何是好??

我諗你地都吾知我今日其實係咁諗...

某次,,派卷系雙數先..

當佢攞到份卷..

我好想care佢果份卷咩成績..

然而..當佢o係我身邊行過..

我擰轉頭,,欲想開口問佢成績點ge時侯..

佢就走左去後面講佢自己考成點之類..

我真系左....

下1次,,我又系咁問,,

又系換黎左咁ge回應....

1次又1次咁比人冷落..

彷彿...佢地系重要過我好多...好多...

心入面系難受,,之不過....

自己都不得不承認我真系幫吾到d咩..

咩價值都無...........

其後等佢番到黎果陣..再問........

就變得咩意義都無.....

我知果陣另外1個又sad緊..

我都好care,,但系....

竟然1整堂都.....過左去.....{冷 笑 中..}

我想同你地講,,我都sad..

你地又吾知??

今日ge事.....

1定會有誤會ge地方..

becoz我當然吾能夠相信你地會系咁..

但系......那刻,,又有誰能懂我?

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...