TODAY,,1黎就派左7科..
堂堂都系1樣..
派完又對,,對完又派..
自己..科科成績都幾平均..
都系徘徊o係合格ge邊緣..
目前1科吾合格...
都無乜野..so..
心情都系無咩特別起伏,,只系..
佢地1個接1個地吾開心...
楊怡..希彤..lam怡......
因為低分..因為吾合格..
雖然就算系我,,
都吾會再好似佢地咁有d咁ge反應..
畢竟我都曾經試過..
好想去安撫佢地..
但系..雖然係fds..
我ge感覺卻系..想幫都吾知可以幫到d咩..
佢響到unhappy..
另外1個就走過黎陪佢..
又或者行左去後面ge佢地到..
發覺好孤獨..
擰轉頭望著佢地..
一齊渡過果刻吾開心..
而我...只系1個人坐o係好遙遠ge'鄧'上..
點解???系咪自己ge問題??
因為自己又吾過埋去一齊之類..
諗過..我好似同佢地格格不入..
我都吾知過到去可以做d咩..
因為試過啦,,.......太難堪!!..
當得番我1個人果陣..
佢地響後面..佢地有佢地傾..
而我.......
我...........系咪透明架...?
有無人可以答到我?.....
maybe我真系成日胡思亂想,,
但系o係咁ge情況下,,
又點會吾能夠令到人諗到咁?..
果刻心裡只係不斷地說..
朋友??朋友.....
呢兩個字又令到我聯想到好多問題..
心情好反覆..如何是好??
我諗你地都吾知我今日其實係咁諗...
某次,,派卷系雙數先..
當佢攞到份卷..
我好想care佢果份卷咩成績..
然而..當佢o係我身邊行過..
我擰轉頭,,欲想開口問佢成績點ge時侯..
佢就走左去後面講佢自己考成點之類..
我真系呆左....
下1次,,我又系咁問,,
又系換黎左咁ge回應....
1次又1次咁比人冷落..
彷彿...佢地系重要過我好多...好多...
心入面系難受,,之不過....
自己都不得不承認我真系幫吾到d咩..
咩價值都無...........
其後等佢番到黎果陣..再問........
就變得咩意義都無.....
我知果陣另外1個又sad緊..
我都好care,,但系....
竟然1整堂都.....過左去.....{冷 笑 中..}
我想同你地講,,我都好sad..
你地又知吾知??
今日ge事.....
1定會有誤會ge地方..
becoz我當然吾能夠相信你地會系咁..
但系......那刻,,又有誰能懂我?
|