QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

朱古力>33<!!

 
2006 年 11 月 25 日  星期六

今朝起身- -..

朦朦朧朧咁- -....

響屋企'hea'左陣- -..

跟著換衫番學補課- -..

麥兜果個missLee番番黎啦~

上一堂代課果個人幾黑人憎="=..

今次唔駛做功課,,下次都係,,

yeah!!-v-

首先我地dictation,,

又係reading aloud果篇="=

之前我地背默過哂,,+上唔夠時間覆溫,,

完全睇都未睇就started- -'...

成17句....- -...錯左5個words..

-25分-"-..傻左- -...

錯埋d唔應該錯ge生字,,頂~

1係多左個r,,1係少左個s,,

妖.......-"-

默完又教我地另1篇reading aloud="=..

想死ge感覺......

上英文堂教過,,

上miss sparrow堂教過,,

家下上補習班又教....

真係.....方我地唔識-"-..

最後就disussion...

又disuss........

上英文堂disuss過,,

上miss sparrow堂disuss過,,

家下上補習班又disuss....

放學~我地打波~

lam怡隻腳前兩日傷左,,

淆柴wo佢- -...

睇完趺打黎,,

話約1個月先好番哂-33-

但係佢仲去打波┬.┬

a le a do da le marks~

{真係好多謝你~}(仲肯陪我地打)

阿檉又陪我打,,好開心^^

打到11點幾,,番青衣~

去美心食個lunch~

跟著上檉屋k,,

佢老豆響樹,,無耐阿俊都番埋~

響佢屋k唔知做乜咁- -,,

訓著左- -..

上次阿檉請我食果盒DARS朱古力今日買左,,

嘩><...好濃滑!!

對'佢'情有獨鍾呀><!!

臨走,,又買左盒~

番到屋k同我d屋k人share-v-

不久,,

同我自動失蹤左兩日ge爸b番左黎,,

佢自爆自己去左潮州呀!!-33-!

玩果樹有老友辦喜事wo~

一時間諗唔起潮州o係邊..

同埋係點ge樣~

不過我都好想爸b帶我周圍去呀><

今次又唔帶埋我去~-33-

問我媽咪佢去過邊d地方,,

佢話北京呀,,桂林呀~~

而爸b呢~唔駛問都知啦~

大把地方佢都去過~

呀~><羨慕死我啦~

從來都唔帶我出去見識下~

-33-............

爸b今晚煮羊肉,,

等侯中.......-v-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...