今朝起身- -..
朦朦朧朧咁- -....
響屋企'hea'左陣- -..
跟著換衫番學補課- -..
麥兜果個missLee番番黎啦~
上一堂代課果個人幾黑人憎="=..
今次唔駛做功課,,下次都係,,
yeah!!-v-
首先我地dictation,,
又係reading aloud果篇="=
之前我地背默過哂,,+上唔夠時間覆溫,,
完全睇都未睇就started- -'...
成17句....- -...錯左5個words..
-25分-"-..傻左- -...
錯埋d唔應該錯ge生字,,頂~
1係多左個r,,1係少左個s,,
妖.......-"-
默完又教我地另1篇reading aloud="=..
想死ge感覺......
上英文堂教過,,
上miss sparrow堂教過,,
家下上補習班又教....
真係.....方我地唔識-"-..
最後就disussion...
又disuss........
上英文堂disuss過,,
上miss sparrow堂disuss過,,
家下上補習班又disuss....
放學~我地打波~
lam怡隻腳前兩日傷左,,
淆柴wo佢- -...
睇完趺打黎,,
話約1個月先好番哂-33-
但係佢仲去打波┬.┬
a le a do da le marks~
{真係好多謝你~}(仲肯陪我地打)
阿檉又陪我打,,好開心^^
打到11點幾,,番青衣~
去美心食個lunch~
跟著上檉屋k,,
佢老豆響樹,,無耐阿俊都番埋~
響佢屋k唔知做乜咁- -,,
訓著左- -..
上次阿檉請我食果盒DARS朱古力今日買左,,
嘩><...好濃滑!!
對'佢'情有獨鍾呀><!!
臨走,,又買左盒~
番到屋k同我d屋k人share-v-
不久,,
同我自動失蹤左兩日ge爸b番左黎,,
佢自爆自己去左潮州呀!!-33-!
玩果樹有老友辦喜事wo~
一時間諗唔起潮州o係邊..
同埋係點ge樣~
不過我都好想爸b帶我周圍去呀><
今次又唔帶埋我去~-33-
問我媽咪佢去過邊d地方,,
佢話北京呀,,桂林呀~~
而爸b呢~唔駛問都知啦~
大把地方佢都去過~
呀~><羨慕死我啦~
從來都唔帶我出去見識下~
-33-............
爸b今晚煮羊肉,,
等侯中.......-v-
|