11點幾未食lunch就出左青衣,,
響屋k訓覺豬zzZ
3點幾,,約左lam怡出黎打波,,
兩次打入壁球場後面,,
成堆草叢,,搵波十分難..- -
比d草吉都吉死..- -{死了}
打到4點,,攰...
我拉埋lam怡一齊去同檉佢地去釣蟹..
好辛苦跨過d石欄,,
c到阿俊跌親,,仲比d阿婆鵝..
佢好似好痛咁,,起唔到身,,
但係阿哥都好似唔緊張得去邊..-3-
跟著我地跳左落去岩石到,,
佢地響樹釣蟹,,我地響樹睇..
悶.....之後就攞左佢地d魚線又試下釣..
係好玩.....be coz我釣唔到果隻蟹,,
但係果隻蟹比我鬧左n次- -
最後釣到1隻,,原來大家有十幾隻,,
但係因為某個人而倒哂成兜蟹- -..
搞錯,,最後收穫係:1隻
|