今朝番到黎就問粉絲拎朱古力,,
coffee,,好味-v-
食左3粒,,仲比左粒比檉-v-
最後pe堂,,玩長跑,,
死得咁濟..--
8分鐘跑得果12個圈- -
不過~都合格..==''
但係跑完之後我係見暈lo~
行路企唔穩,,就暈得..
好彩跟著無事..
之後量脈搏,,x4之後過左140,,
呼~......正常//
跟著放學,,lam怡話去打波,,
我勁想去lo,,今日又係著pe衫,,
but我真係攰到唔想郁,,
then同檉去左青衣,,
睇佢踢波,,抖左好耐,,
精神好番少少,,6點3番到屋k~
|