番到黎,,發覺d頭髮好唔生性,,
亂到佢丫....跟著響打鐘之後,,
拿拿聲求求奇奇咁扎左個..唔知咩- -
真係第1次呀-o-...
我諗d人會覺得唔襯我啦..
今朝第一堂history,,
派卷,,合格wo~- -
終於都派哂卷lu..
都係第1科唔合格.....
就係果個英文listening..- -
唉...失敗..
跟著ge maths堂,,
教畢氏定理,,
唔好玩我啦~..咁那難明架..
小息,,終於都調11月ge位,,
eng堂,,係錄影,,rap,,
-o-原先係請校長黎睇架,,
經過我地再三婉拒之後,,
最後無請到~呼........
miss sparrow,,miss law,,jason sir都響到,,
一groupgroup輪住黎錄影,,-o-''
男班長做d動作勁誇- -
人地家下係rap呀-'-..
仲有個馮c浩,,傻左- -
響到漂下漂下==..
係得呢兩個同學又好戲睇,,
其餘果d包括自己都好悶,,
- -...最後男班長果group最高分,,
搞錯..-"-........
跟著仲聽到男班長講,,
佢用佢ge尊喚黎換果幾分,,真係好唔抵..
-o-......係咩- -唔抵佢又用?=='..
我調左同a彤坐啊..2個思想天真ge細路,,
坐埋1齊會入精神病院,,- -點解?
今日中三級去濕地公園,,
阿檉去啊..........
lunch之後頭果3堂都係代課,,
真係好....好好好呀!!
因為無功課做ge關係,,
同a彤玩,,- -....
包剪x啦,,畫公仔..
畫左1d幾得意ge野之後,,
係咁畫蛇添足,,勁好笑..
將個keroro搞成個......- -女人
笑死...笑得好大聲,,
傻左..- -d人望著哂..==
第3堂代課竟然係連sir!!
而且仲係比人昆入黎代ge tim- -
因為佢一入黎先知道原來我地呢堂係中文堂,,
而佢就係sci阿sir,,
佢都以為係代sci tim- -比人昆左wo~
成班同阿sir重聚番,,
一齊懷舊下呀我地^^
你知唔知,,阿sir一入到課室,,
我地既驚又喜^^
用番以前ge打招呼方式,,
阿sir又同我地玩番之前d野^^
佢入到黎係勁開心,,
係直情feel到果種氣氛係唔同哂..
係好輕鬆果隻,,^^'
算啦,,唔好講佢- -
最後果堂,,吳坤龍阿sir黎左,,
佢響到派lable.......
之後派派下,,許業贊阿sir開門入黎黎埋,,
跟著我拿拿聲同connie講:
'你最鍾意ge阿sir黎左'--
我地貼左lable之後又要比阿sir簽名啦..
之後許sir同我簽左,,
connie就同我講:
'嘩,,你就好啦,,你有許sir個親筆簽名~
我果個係吳坤龍架~'
-o-..o咀o咀真o咀- -..
跟著上去電腦室上堂,,
一路行,,阿sir行響我隔離,,
之後有個人無啦啦比左張空lable我,,
話係我趺左,,點會呀!?
玩咩~==我做咩收埋張lable?- -
then一路行,,阿sir過黎話,,
佢依得淨得3張lable,,話爭1張wo~==
跟著佢叫我睇下我手上果張野有無~
then我c完係有啦,,
跟著佢話:'拿,,我依家meet番呢張落我到先..
咁我依家咪齊lo~!!^v^'{佢笑}..
之後我同connie一齊疾佢,,
'嘩~阿sir好耶~搵齊啦~
嘩~阿sir,,好勁呀!!'
佢又{笑}.......- -
上堂果陣,,
咁o岩開門見到行去等緊lift ge連sir-o-!
班女仔嗌哂,,一齊嗌'連sir!!'
之後揮手之類咁打招呼,,
果陣我周connie睇許sir反應,,
笑到我地丫.........
佢對眼突哂lo望住門口..
仲o埋咀,,笑死我....''
跟著當連sir搭左lift,,
許sir就問我地:
'嘩~點解連sir會咁受歡迎架!?'
之後我話:'阿sir妒忌呀~'
ka.......玩死佢-v-
學生會搞左個'飄色巡遊'呀~
我想去睇下呀....-3-..
好可惜有人唔比呀~~~
>,<........
老實講,,我好唔開心..
前幾日又話會就我..
今日就下我少少都唔得ge?..
....小息果陣....仲搞到我喊..
...放學又發生左d咁ge事.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|