今日係我第1次去聯校,,
仲要係十八間東華tim- -..
''真係犀利*-33-
朝早同檉又搭地鐵又搭巴士,,
差唔多兩個鐘頭時間,,{_o_}
到左o係柴灣ge小西灣運動場..- -
far...far...far...far...
去都都無乜野做,,幾悶下*..
響看台c果d,,曬到變豬肉乾/牛肉乾*.*
我大部分時間坐飛左去看台最高高到,,
就算prefect趕人走,,
借d倚又留番響到,,
be coz...- -上面勁大風,,
好涼+好爽~仲有就係...好涷- -'
{我地坐左響上面睇}
lunch,,撞到阿恆&淑慧,,
搞左一輪,,搭的士去小西灣商場,,
去大家樂到食..- -
遲左9個字先有得食啊-o-!!
餓..-33-
點知呢個時侯,,阿檉食左兩淡就食唔落..
佢會佢好肚餓,,但係食野想嘔wo..
跟著陪佢出去行..見暈呀佢-o-
佢個人無哂力咁,,''嚇死*
我地搭的番去,,總算趕到..
之後因為佢行唔到..佢就番番o係看台到抖..
我仲更加悶.....無野做..- -
去完toilet番到黎,,c到d人響樹玩人浪-oo-!
我又跟著玩-33-..
玩左好似唔知幾次到- -..就停左啦~~~~
最後頒獎,,{好強}人地- -..
唉- -.....
終於走得lu~
扶阿檉行過去柴灣地鐵站,,,
之後就搭去青衣,,
響青衣城到搭的飛去佢屋k,,
然後送番比佢阿爸打理,,
佢阿爸又送我去搭小巴- -...
6點9先番到屋k- -...
好攰~.......ge1日.....
希望唔好有第2次啦..- -
真係... --.......
攰到8點半都未夠一訓..
就訓到兩點- -..
~講完..- -~
|