QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

東華三院x聯校運動會

 
2006 年 11 月 11 日  星期六

今日係我第1次去聯校,,

仲要係十八間東華tim- -..

''真係犀利*-33-

朝早同檉又搭地鐵又搭巴士,,

差唔多兩個鐘頭時間,,{_o_}

到左o係柴灣ge小西灣運動場..- -

far...far...far...far...

去都都無乜野做,,幾悶下*..

響看台c果d,,曬到變豬肉乾/牛肉乾*.*

我大部分時間坐飛左去看台最高高到,,

就算prefect趕人走,,

借d倚又留番響到,,

be coz...- -上面勁大風,,

好涼+好爽~仲有就係...好涷- -'

{我地坐左響上面睇}

lunch,,撞到阿恆&淑慧,,

搞左一輪,,搭的士去小西灣商場,,

去大家樂到食..- -

遲左9個字先有得食啊-o-!!

餓..-33-

點知呢個時侯,,阿檉食左兩淡就食唔落..

佢會佢好肚餓,,但係食野想嘔wo..

跟著陪佢出去行..見暈呀佢-o-

佢個人無哂力咁,,''嚇死*

我地搭的番去,,總算趕到..

之後因為佢行唔到..佢就番番o係看台到抖..

我仲更加悶.....無野做..- -

去完toilet番到黎,,c到d人響樹玩人浪-oo-!

我又跟著玩-33-..

玩左好似唔知幾次到- -..就停左啦~~~~

最後頒獎,,{好強}人地- -..

唉- -.....

終於走得lu~

扶阿檉行過去柴灣地鐵站,,,

之後就搭去青衣,,

響青衣城到搭的飛去佢屋k,,

然後送番比佢阿爸打理,,

佢阿爸又送我去搭小巴- -...

6點9先番到屋k- -...

好攰~.......ge1日.....

希望唔好有第2次啦..- -

真係... --.......

攰到8點半都未夠一訓..

就訓到兩點- -..

~講完..- -~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...