QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

綵排*-*

 
2006 年 11 月 22 日  星期三

最近呢兩日都落雨..

琴日仲好大tim...

琴日2點幾果陣經已又行雷又閃電,,

到左3點幾,,個天好黑,,好暗~

至於今日,,

有朝早開始就一直落雨..

天氣開始好凍,,

凍死人啦-33-!!

lunch之後,,

發生左d事...

當我番到黎,,

有兩個女仔響到喊...

之後一直都有人去哄番佢地..

上到pe到,,

一如以往係無得上,,

助理阿sir黎代堂,,

跟著我同希彤傾計,,

想去問番lunch d事..

當佢講左d內容我聽,,

略懂一二啦..- -..

去同希彤傾下計咁..

我地又law界刀玩...

響到刻我地張table...

刻左好多字,,

同埋...

希彤有刻幾激動..

將張table刻到花哂...

佢仲同我講..

佢呢刻好想去界大比..

佢話要響我地面前界手...

呀!!嚇死我........

果陣lam怡同楊怡都響到,,

聽到之後,,

楊怡搶左佢把界刀,,

好快...希彤又law左另一把..

我地即刻又阻止佢..

最後....希彤同佢地吵翻...

無耐...傾傾下,,

希彤忍唔住喊左出黎....

之後小瑚,,connie,,曉藍都黎埋..

我地圍住坐左響地下傾...

傾番今日lunch......

我地有我地講,,

後面有後面果班人講....

其實件事跟本係小事一樁..

就係d人想搞大佢.....

搞到依家咁大穫....

我地d女仔本身好fd ge,,

都已經分左兩批.....

好無奈lo......

兩邊都有我好好ge fds..

點解會搞到咁ge局面!??..

真係.........好無聊lo!!~~

小小事就變成咁,,

幾時變得咁小氣!?

放學...

開放日綵排~

我地choir ge要排企位,,

入場出場,,再+埋練歌,,

聽miss講解我地到時要守咩規則,,

安排ge情況咁......

搞左1粒鐘-"-..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...