最近呢兩日都落雨..
琴日仲好大tim...
琴日2點幾果陣經已又行雷又閃電,,
到左3點幾,,個天好黑,,好暗~
至於今日,,
有朝早開始就一直落雨..
天氣開始好凍,,
凍死人啦-33-!!
lunch之後,,
發生左d事...
當我番到黎,,
有兩個女仔響到喊...
之後一直都有人去哄番佢地..
上到pe到,,
一如以往係無得上,,
助理阿sir黎代堂,,
跟著我同希彤傾計,,
想去問番lunch d事..
當佢講左d內容我聽,,
略懂一二啦..- -..
去同希彤傾下計咁..
我地又law界刀玩...
響到刻我地張table...
刻左好多字,,
同埋...
希彤有刻幾激動..
將張table刻到花哂...
佢仲同我講..
佢呢刻好想去界大比..
佢話要響我地面前界手...
呀!!嚇死我........
果陣lam怡同楊怡都響到,,
聽到之後,,
楊怡搶左佢把界刀,,
好快...希彤又law左另一把..
我地即刻又阻止佢..
最後....希彤同佢地吵翻...
無耐...傾傾下,,
希彤忍唔住喊左出黎....
之後小瑚,,connie,,曉藍都黎埋..
我地圍住坐左響地下傾...
傾番今日lunch......
我地有我地講,,
後面有後面果班人講....
其實件事跟本係小事一樁..
就係d人想搞大佢.....
搞到依家咁大穫....
我地d女仔本身好fd ge,,
都已經分左兩批.....
好無奈lo......
兩邊都有我好好ge fds..
點解會搞到咁ge局面!??..
真係.........好無聊lo!!~~
小小事就變成咁,,
幾時變得咁小氣!?
放學...
開放日綵排~
我地choir ge要排企位,,
入場出場,,再+埋練歌,,
聽miss講解我地到時要守咩規則,,
安排ge情況咁......
搞左1粒鐘-"-..
|