QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

烚餃子-v-!??

 
2006 年 11 月 16 日  星期四

今日係第1堂家政係整烚餃子-33-

之前我都..{包}過下餃子ge~..-- ..

但今次係要親自落手落腳整餡啊~

┬.┬好辛苦呀~><......

咁我就係負責響d豬肉到落調咪料啦..

天呀!!~┬.┬

我第1次自己落..好驚整出黎唔好食呀><..

跟著要落1茶匙生抽啦,,

咁我law著隻匙,,左手倒生抽,,

點知- -...隻手係咁係咁震- -..

天呀!!!!!!!!!!媽咪><.....

震到響個匙到d生抽係咁搖..

佢越快似倒潟,,我隻手越震,,

呀!!!!!!!!!!!><~~~

之後我叫左個女仔幫我倒,,

果時我已經平定左,,

但係佢未倒呢,,一見到佢就倒果陣~

隻手又緊張到手震呀><...

┬.┬.....嚇死我- -

跟著又次呢,,要出去睇個miss點整啦,,

無啦啦見到張table到有兩個!糕點!,,

{又唔係鯉魚形,,又唔係一條龍ge形- -}

下~-o-我o左- -..

明明整餃子架,,點解會有d咁ge野- -...

跟著miss無啦啦放個匙斤同筷子上去,,

-o-!!!!!!我先知原來果舊唔係食物,,

原來係....- -浪匙斤同筷子果個座- -.

-o-....好蠢呀><.....

跟著比小瑚笑,,笑到佢丫-33-

咁剁白菜啦,,- -.....

剁碎d野查實係最好玩ge step-v-..

咁我又照剁啦,,點知人剁我剁,,

剁到果d白菜一野向著我飛走哂-o-

飛左落我條圍裙啦- -..連我對鞋都有條- -..

┬.┬做咩要哈我-33-

仲有就係包餃子,,唔好玩我啦~┬.┬

miss話要包元寶形,,仲教左我地,,

點知我包極都唔似呀┬.┬

{唔識包就係唔識包ma-33-}

第1塊一law起仲要係比d指甲吉爛左,,

咁我知左啦,,再郁隻手指都小心d,,

點知我話口未埋,,另外果隻手指又吉爛埋tim- -

天呀!!!我唔想包餃子><!!

包ge速度係勁慢lo- -.......

因為要小心翼翼ma~~

點知又手震啦~-"-......

我對面果個女仔起碼快我幾倍,,

真的...我包1隻,,見到佢好似已經第3隻- -..

1共要10隻餃子啦~

我記憶中...我好似係包左..3隻- -

好~~~~~犀利呀!!><......- -..

跟著就響到煮呀煮,,洗野呀洗野,,

攰到乜乜咁....

跟著食啦,,仲要係唔夠時間食--

要我地琴琴青咁食wo~- -'..

仲有大把野要洗,,放過我啦~┬.┬

最後搞掂哂d野,,行出個家政室,,

真係..計過~- -

1分鐘都無,,就打左鐘- -..

成個小息就係咁用左- -.......

唔制呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...