今日係第1堂家政係整烚餃子-33-
之前我都..{包}過下餃子ge~..-- ..
但今次係要親自落手落腳整餡啊~
┬.┬好辛苦呀~><......
咁我就係負責響d豬肉到落調咪料啦..
天呀!!~┬.┬
我第1次自己落..好驚整出黎唔好食呀><..
跟著要落1茶匙生抽啦,,
咁我law著隻匙,,左手倒生抽,,
點知- -...隻手係咁係咁震- -..
天呀!!!!!!!!!!媽咪><.....
震到響個匙到d生抽係咁搖..
佢越快似倒潟,,我隻手越震,,
呀!!!!!!!!!!!><~~~
之後我叫左個女仔幫我倒,,
果時我已經平定左,,
但係佢未倒呢,,一見到佢就倒果陣~
隻手又緊張到手震呀><...
┬.┬.....嚇死我- -
跟著又次呢,,要出去睇個miss點整啦,,
無啦啦見到張table到有兩個!糕點!,,
{又唔係鯉魚形,,又唔係一條龍ge形- -}
下~-o-我o左- -..
明明整餃子架,,點解會有d咁ge野- -...
跟著miss無啦啦放個匙斤同筷子上去,,
-o-!!!!!!我先知原來果舊唔係食物,,
原來係....- -浪匙斤同筷子果個座- -.
-o-....好蠢呀><.....
跟著比小瑚笑,,笑到佢丫-33-
咁剁白菜啦,,- -.....
剁碎d野查實係最好玩ge step-v-..
咁我又照剁啦,,點知人剁我剁,,
剁到果d白菜一野向著我飛走哂-o-
飛左落我條圍裙啦- -..連我對鞋都有條- -..
┬.┬做咩要哈我-33-
仲有就係包餃子,,唔好玩我啦~┬.┬
miss話要包元寶形,,仲教左我地,,
點知我包極都唔似呀┬.┬
{唔識包就係唔識包ma-33-}
第1塊一law起仲要係比d指甲吉爛左,,
咁我知左啦,,再郁隻手指都小心d,,
點知我話口未埋,,另外果隻手指又吉爛埋tim- -
天呀!!!我唔想包餃子><!!
包ge速度係勁慢lo- -.......
因為要小心翼翼ma~~
點知又手震啦~-"-......
我對面果個女仔起碼快我幾倍,,
真的...我包1隻,,見到佢好似已經第3隻- -..
1共要10隻餃子啦~
我記憶中...我好似係包左..3隻- -
好~~~~~犀利呀!!><......- -..
跟著就響到煮呀煮,,洗野呀洗野,,
攰到乜乜咁....
跟著食啦,,仲要係唔夠時間食--
要我地琴琴青咁食wo~- -'..
仲有大把野要洗,,放過我啦~┬.┬
最後搞掂哂d野,,行出個家政室,,
真係..計過~- -
1分鐘都無,,就打左鐘- -..
成個小息就係咁用左- -.......
唔制呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
|