朝早睇碟,,係琴日阿媽租番黎的
『零時三點三』..恐怖極..
但前日睇果齣『輪迴』仲嚇人..
果陣粉絲add我問我去唔去葵芳,,
我唔敢搭lift,,so話左唔去先..
到3點..原來粉絲仲未出==..
佢打黎再問多我1次,,我就話去啦..
跟著一路行,,一路傾,,一路笑..
笑到kai左......
我去睇鞋,,佢去左買禮物,,
係tracy同海欣果份,,
snoopy...搵左勁耐,,
成粒鐘唔只,,先比我抄到個省紙包,,
佢買左..- -但之後就見到1個仲要得意ge咕筍,,
-o-..一樣價錢.......==
行左好耐好耐,,但其實都係3個鐘==
勁攰,,就係咁過左1日。
呢日好happy,,但比人誤會我仲同第2個去wo-3-
|