lunch果陣,,
阿媽同我講話cancel左個body check,,
如釋重負呀....好耶!!
地理堂,,經過上次作文單野,,
已經無人遲到lu...
佢話按照慣例,,派卷之前對卷先,,
我x.......我地即刻:下!!
對左1頁,,時間關係,,都係派左先..
{之前有1題係問3個入面由小至大排出黎,,
對答案關係,,跟著阿sir o係到計條答案,,
明眼人睇都睇到點心算計啦..
佢仲要一路計,,一路話:哎呀,,唔係好識計wo~~
憑佢呢句說話,,足以要佢坐番我地個位,,
我地出黎教啦,,唔識仲企響果樹做乜托!?}
講番,,好快就到左我果份..
27分...果陣即刻頹左lo我...
明明係makesure自己唔會低分架..
跟著我計過次...發覺.....少左10分-o-
then無耐我的出去比馮丙啦,,
跟著佢同我再計過.......
佢數啦...31,,32,,33...33分~
我即刻o咀..我話:37呀呀sir~
跟著佢話:係咩? {佢笑}
我心算不嬲都唔叻ge~ {再笑}..
我又回番佢,,笑左笑,,{==<~咁lo係}
我想講...果到要+ge數都係得兩頁..
唔好玩啦,,小學都計到啦......
算算........跟著中文堂..
又係對卷啦,,好耶~
我一收到份卷,,好感動..
我20分-.'剛剛合格..
跟著又比我呎到題,,攞多1分,,
擺脫左岩岩好合格ge命運~
CL堂,,都係對卷,,
20.5分,,都係總分40,,
同樣唔係岩岩好合格ge命運,,ka~
好廢,,對卷果陣許sir講果d野,,
佢仲要為左我地專心聽佢講野,,
專登響個熒幕到唔碌落去d答案比我地照抄番,,
又要逐題逐題講,,好唔掂LO佢,,
講野唔夠聲之餘又要串我地..
咁某個GIRL因為個徐XX做GE野喊到咩..
落堂仲要的佢出去傾,,
咁我地上CL堂果陣問佢個果陣佢同佢講左D咩啦,,
點知3次比阿SIR話:後面D女同學係咪有問題要問,,有野問問我啦,,唔好傾計
X..唉...唔講啦,,
咁都比我攞到個合格番黎算佢手鬆啦~
|