下晝,,我出左去,,
搭車去檉屋k...
去到佢屋k樓下,,諗著過去搭lift啦,,
點知原來檉就坐左響門口對面,,
跟著佢話想食m記,,
then我同佢一齊過去買啦~
點知撞到佢細佬,,{係岩岩買完m記-"-}
唉...唉.唉......呠~///
跟著算啦,,阿俊番屋k,,
我地去左買美心食..四寶飯...
番到去,,我響到訓,,佢就響到食,,
阿檉的左阿俊去肥康屋k,,
跟著我地就響到睇碟啦- -
4點半,,阿立打黎話去打牌,,{即麻雀}
咁我地一齊去啦~
去商場搵阿立,,行到去華潤,,
撞到阿檉老豆,,果陣我地仲拖著手,,
嚇...嚇死.........
我一直瞪著佢睇下有d咩反應,,
呆左呆咁lo,,,但無多過問.....
傾左陣,,之後我地即刻閃人.......
搵到阿立同蕭欣,,去答車去葵芳~..
上到巴士,,竟然比我撞到住盛樂果橙色!!
哇~好耐無見lu~
原來橙色岩岩放完學搭車番屋k ma~so~'
去到可樂屋k條走廊,,好細...- -
好有壓迫感咁話lo係= =
跟著我,,檉,,可樂,,蕭欣4丁友響到打,,
阿立似係悶爆,,又打機,,咁==
到到6點幾,,我要走,,
果陣最後一鋪以索子清一色先贏番次,,
{仲係第一次tim- -"}
點解??因為佢地話唔可以食雞糊ma..
平糊就得....但我就係唔識打平糊ma-3-
so一直響到造牌,,而可樂一直係咁贏- -
唉........=="
|