QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

打牌{- -}

 
2006 年 10 月 15 日  星期日

下晝,,我出左去,,

搭車去檉屋k...

去到佢屋k樓下,,諗著過去搭lift啦,,

點知原來檉就坐左響門口對面,,

跟著佢話想食m記,,

then我同佢一齊過去買啦~

點知撞到佢細佬,,{係岩岩買完m記-"-}

唉...唉.唉......呠~///

跟著算啦,,阿俊番屋k,,

我地去左買美心食..四寶飯...

番到去,,我響到訓,,佢就響到食,,

阿檉的左阿俊去肥康屋k,,

跟著我地就響到睇碟啦- -

4點半,,阿立打黎話去打牌,,{即麻雀}

咁我地一齊去啦~

去商場搵阿立,,行到去華潤,,

撞到阿檉老豆,,果陣我地仲拖著手,,

嚇...嚇死.........

我一直瞪著佢睇下有d咩反應,,

呆左呆咁lo,,,但無多過問.....

傾左陣,,之後我地即刻閃人.......

搵到阿立同蕭欣,,去答車去葵芳~..

上到巴士,,竟然比我撞到住盛樂果橙色!!

哇~好耐無見lu~

原來橙色岩岩放完學搭車番屋k ma~so~'

去到可樂屋k條走廊,,好細...- -

好有壓迫感咁話lo係= =

跟著我,,檉,,可樂,,蕭欣4丁友響到打,,

阿立似係悶爆,,又打機,,咁==

到到6點幾,,我要走,,

果陣最後一鋪以索子清一色先贏番次,,

{仲係第一次tim- -"}

點解??因為佢地話唔可以食雞糊ma..

平糊就得....但我就係唔識打平糊ma-3-

so一直響到造牌,,而可樂一直係咁贏- -

唉........=="

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...