家長日,,
10點幾起身,,
等左好耐呀都未到兩點- -
-"-......................
好啦,,之後同阿媽番學校,,
佢竟然去等果條好長ge紅綠燈-___-
好啦,,我陪佢等啦,,
等左勁............耐..
我地曬到變燒豬,,
仲未轉wo!-________-!
就系咁好慶咁樣轉行第2條- -
入到校門,,
準備上樓梯啦,,
點知就撞到有位家長{女}著左件同我家姐果件1模1樣ge衫wo!!
之後我忍吾住笑,,
1路上去就1路停吾到口咁笑,,
阿媽又跟著我笑......- -
兩個癲婆o係條樓梯笑到kai左- -
就黎上到2樓啦,,
我好努力咁令自己冷靜,,
點知回望阿媽果陣,,
佢仲笑到收吾到聲- -
駛吾駛笑成咁呀-_________-
跟著佢1路笑,,1路講,,
話果件衫佢諗著今日著,,好彩無著姐
-"-.........
kaaaaaaaaaaaa- -
跟著我又笑到傻左,,
-_________-
好啦,,入到班房,,
我系見miss曾-______-
系咁問我野-______-
盯著我玩電腦呢個問題吾放-"-..
呀~叫我吾好玩禁多,,
叫我每日都溫下書,,
叫我做多d家務,,
又同我阿媽講叫佢即管比d家務我做啦,,
話我做得黎woooooooo-________-
{你又知-______-!?}
有樣野我講出黎人地可能吾信..
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
{我其實吾識做家務架- -'}
|