番到黎,,見到lam怡個新look...
---..............---
今日淨系上3堂,,
實在正到..嘔!!~>.<!
第2,3堂系d.t,
又響到整筆座~.~
今次教新野,,
系燒d圖案落塊木到,,kawai''>v<
可惜呢樣系尾2先做的~.~''......
依家上dt我真系見步行步,,- -
拿著舊木左搞搞,,右搞搞,,
完全無plan,,
吾知做緊乜~.~''........
小息之後果兩堂入hall,,
由個訓導陳xx講projectlearning d野..
是次後,,
我對佢印象+++++好-v-
lunch去7仔食,,
番到課室就重測maths..
oh~.~
我真系有溫過下架..
咁之後...望住條數,,
又吾記得左點計-......-
咁唯有出最後武器-.-
拿拿聲拎本maths堂課簿出黎,,
擺o係份野隔離到抄~.~
maths重測-->搞掂!!-v-
打左鐘,,落去排隊上旅遊巴~.~
班kai子響架車到系咁嗌:非!~力士鎂奶--
{雖然我都有.......- -}
今次出去睇現代舞,,
響高山劇場= =v
好舒服,,果到d位..
響開始之前,,
因為我地系第2間學校入到場,,
so要等埋其他學校學生就座..
好耐好耐~.~
lam怡同希彤響到聽mp3- -
我就悶到傻-_________-
開始啦,,
個司儀響每隻舞跳之前都簡介下..
1共有5隻舞..
d肢體語言我真系吾識欣賞-.......-
完全吾知佢地做緊乜...- -
有1隻舞..要周地都系花瓣..
佢用把油紙傘吹起d花瓣..
d花瓣響空氣中飄浮著..
型咪>.<
當中有1個互動環節,,
要我地一齊郁一郁,,
無禁悶..
佢叫我地隻手跟佢做1d動作..
有d似系抹窗咁,,
有d似系開窗咁..
仲有要做SSSSSSSS形..- -
同埋VVVVVVVVVVV形..- -
當中,,lam怡坐中間ge,,
我同希彤聯手響做動作果時,,
借d耳打落lam怡到= =v
就系咁......lam怡比我地摳打~.~
之後佢還手,,我地就響到開片- -'..
玩完~.~
睇埋最後1場,,謝幕,,
走人-..........-
上車,,d男仔響到唱歌,,
d女仔響到打交~.~
我吾識佢地= =!!
|