QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

學校文化節*-~-

 
2007 年 3 月 22 日  星期四

番到黎,,見到lam怡個新look...

---..............---

今日淨系上3堂,,

實在正到..嘔!!~>.<!

第2,3堂系d.t,

又響到整筆座~.~

今次教新野,,

系燒d圖案落塊木到,,kawai''>v<

可惜呢樣系尾2先做的~.~''......

依家上dt我真系見步行步,,- -

拿著舊木左搞搞,,右搞搞,,

完全無plan,,

吾知做緊乜~.~''........

小息之後果兩堂入hall,,

由個訓導陳xx講projectlearning d野..

是次後,,

我對佢印象+++++好-v-

lunch去7仔食,,

番到課室就重測maths..

oh~.~

我真系有溫過下架..

咁之後...望住條數,,

又吾記得左點計-......-

咁唯有出最後武器-.-

拿拿聲拎本maths堂課簿出黎,,

擺o係份野隔離到抄~.~

maths重測-->搞掂!!-v-

打左鐘,,落去排隊上旅遊巴~.~

班kai子響架車到系咁嗌:非!~力士鎂奶--

{雖然我都有.......- -}

今次出去睇現代舞,,

響高山劇場= =v

好舒服,,果到d位..

響開始之前,,

因為我地系第2間學校入到場,,

so要等埋其他學校學生就座..

好耐好耐~.~

lam怡同希彤響到聽mp3- -

我就悶到傻-_________-

開始啦,,

個司儀響每隻舞跳之前都簡介下..

1共有5隻舞..

d肢體語言我真系吾識欣賞-.......-

完全吾知佢地做緊乜...- -

有1隻舞..要周地都系花瓣..

佢用把油紙傘吹起d花瓣..

d花瓣響空氣中飄浮著..

型咪>.<

當中有1個互動環節,,

要我地一齊郁一郁,,

無禁悶..

佢叫我地隻手跟佢做1d動作..

有d似系抹窗咁,,

有d似系開窗咁..

仲有要做SSSSSSSS形..- -

同埋VVVVVVVVVVV形..- -

當中,,lam怡坐中間ge,,

我同希彤聯手響做動作果時,,

借d耳打落lam怡到= =v

就系咁......lam怡比我地摳打~.~

之後佢還手,,我地就響到開片- -'..

玩完~.~

睇埋最後1場,,謝幕,,

走人-..........-

上車,,d男仔響到唱歌,,

d女仔響到打交~.~

我吾識佢地= =!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...