今日同DJ班人去西9=]
出席ge有↓
小新,,小丙,,小皓,,小魏,,小伸,,小飛,,
小雪,,小琳,,小盈,,小娃,,小月,,小敏,,AR雅``
[仲有牙立xDD]
我地去左溜冰=]
6點幾去左食壽司^^

叫左勁多碟野..@@
8碟,,8碟,,甘去- -"

12個人迫著甘坐-.='' ↑
小月同小伸玩猜每-,-
輸左要食wasabi-__-
小月輸左小皓代佢食..-[]-↓

↑小皓下面果兩碟都系佢岩岩食完ge wasabi
[以上為小新相片提供-w-]
溜冰果陣收到小新份禮物↓



嘻xDD 小新 -
THANKS A LOTS^^
溜冰果陣整傷左隻腳..
行路h0痛呢.....唉-3-'...
令我諗番起F.1果陣響舂坎角單野tim==..
|