今年生日真系大快樂哇>w<!!
9.11 
今朝番到學校..
成班fds走埋黎異口同聲同我講生日快樂@@!!
哇...............h0開心>W<!!
之後我地1齊走去搵SAMLAI又講生日快樂=]
話說佢系同我同年同月同日生ge同班同學xDD
5通上世我地系龍鳳胎-V-
今世我地撞番做同學!?-,-
HAA=]
LUNCH,,
CHICKEN送左隻熊貓萬能俠比我xDD

THANKYOU!!>V<''↑
諗番起..我屋k都有張佢gePOSTER-.-'

玩GAME贏番黎的=="↑
之後8個人買完M記攞埋蛋糕落去盛樂``
[LAM怡,,希彤,,楊怡,,君姐,,KAMMY姐,,CHICKEN,,小維維&ME]
h0開心@@....
第1次有FDS陪我過生日^^..
[上年還是不要提吧..T^T]
個生日蛋糕幾h0味架>V<↓
←影得很朦..
[5記得禁微距..別怪我吧T^T..]
又食蛋糕又食M記又吹水又打波呢!!
後尾..呀立黎左=]
佢過黎食蛋糕-V-'..
哈xDD仲諗著攞番去比SAMLAI食=]
當我偏心吧-V-'
放學,,
同3位落左去盛樂打排``
乞兒,,呀恆果D都黎左打籃``
仲有班綿紡響到踢波..
呢個場真系.. 7角禁亂.......
-____________-||
6點幾,,出街xDD
約左呀立行尖沙咀=]
有人遲大到呢-,-....."
響地鐵站無無聊影左張相-.-↓

嘻``有份禮物@@...

史廸仔!!>W<~↑ I笠U ~ >3<
夜晚,,星光大道VIEW真系h0令@@...
今年過左個h0SWEETge生日>3<'//
送多兩張史廸仔ge玉照比你地^^


THANKYOU 1眾DJ=]
特別小新同AR雅>W<!!
9.12 
又有生日蛋糕xDD
呢個系屋k人幫我訂的=] ↓

我都5知點解佢地要個牌上面寫我全名..-,-
不過點解跟原先的相禁大分別的-3-!?↓

D士多啤梨給我鋪上了1層厚厚的雪-[]-
無言了.......-.-'
不過真系h0h0味唷>3<
嘻xDD
栗子蛋糕系我至愛呢!!>w<"
送多張超美的照給你吧-v-↓

9.13 
小維維生日快樂`` >W<!!
哈xDD 我響學校5記得今日系你生日呢..
我都系番到屋K先醒起..-3-'
真系笨死了-,-"..........
你5h05記得,,
你話等你隻腳h0番,,
同我挑排球,,羽毛球同table tennis=]
到時5h0淆啊!!xDD
祝你早日康復``
補打:
(一)PE堂度高.......大新聞-[]-!!!!!!!!!!!
呢年我竟然無高到呢!!...
同F.2一樣155cm........算點T^T
打排球都5高ge點解-,-
D人個個都高過我...-/\-
真想哭-,-
(二)經過3個侯選班會角逐1輪,,
新1屆班會經已旦生``
[有點不甘..你地5當我系fd?-,-]
(三)下星五就系猩SING相惜拉闊騷,,
非常期待``
|