QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

hAPpY bIrThDaY``

 
2007 年 9 月 13 日  星期四

今年生日真系大快樂哇>w<!!

9.11

 今朝番到學校..

成班fds走埋黎異口同聲同我講生日快樂@@!!

  哇...............h0開心>W<!!

之後我地1齊走去搵SAMLAI又講生日快樂=]

話說佢系同我同年同月同日生ge同班同學xDD

 5通上世我地系龍鳳胎-V-

   今世我地撞番做同學!?-,-

 HAA=]

   LUNCH,,

CHICKEN送左隻熊貓萬能俠比我xDD

THANKYOU!!>V<''↑

諗番起..我屋k都有張佢gePOSTER-.-'

玩GAME贏番黎的=="↑

之後8個人買完M記攞埋蛋糕落去盛樂``

[LAM怡,,希彤,,楊怡,,君姐,,KAMMY姐,,CHICKEN,,小維維&ME]

  h0開心@@....

第1次有FDS陪我過生日^^..

[上年還是不要提吧..T^T]

個生日蛋糕幾h0味架>V<↓

←影得很朦..

[5記得禁微距..別怪我吧T^T..]

又食蛋糕又食M記又吹水又打波呢!!

 後尾..呀立黎左=]

  佢過黎食蛋糕-V-'..

哈xDD仲諗著攞番去比SAMLAI食=]

當我偏心吧-V-'

 放學,,

  同3位落左去盛樂打排``

乞兒,,呀恆果D都黎左打籃``

 仲有班綿紡響到踢波..

呢個場真系..   7角禁亂.......

-____________-||

6點幾,,出街xDD

約左呀立行尖沙咀=]

  有人遲大到呢-,-....."

響地鐵站無無聊影左張相-.-↓

  嘻``有份禮物@@...

史廸仔!!>W<~↑ I笠U ~ >3<

夜晚,,星光大道VIEW真系h0令@@...

今年過左個h0SWEETge生日>3<'//

送多兩張史廸仔ge玉照比你地^^

THANKYOU 1眾DJ=]

特別小新同AR雅>W<!!

9.12

又有生日蛋糕xDD

   呢個系屋k人幫我訂的=] ↓

我都5知點解佢地要個牌上面寫我全名..-,-

    不過點解跟原先的相禁大分別的-3-!?↓

D士多啤梨給我鋪上了1層厚厚的雪-[]-

     無言了.......-.-'

  不過真系h0h0味唷>3<

嘻xDD    

栗子蛋糕系我至愛呢!!>w<"

送多張超美的照給你吧-v-↓

9.13

 小維維生日快樂`` >W<!!

哈xDD 我響學校5記得今日系你生日呢..

 我都系番到屋K先醒起..-3-'

真系笨死了-,-"..........

你5h05記得,,

你話等你隻腳h0番,,

同我挑排球,,羽毛球同table tennis=]

到時5h0淆啊!!xDD

祝你早日康復``

補打:

(一)PE堂度高.......大新聞-[]-!!!!!!!!!!!

   呢年我竟然無高到呢!!...

同F.2一樣155cm........算點T^T

  打排球都5高ge點解-,-

D人個個都高過我...-/\-

     真想哭-,-

(二)經過3個侯選班會角逐1輪,,

   新1屆班會經已旦生``

[有點不甘..你地5當我系fd?-,-]

(三)下星五就系猩SING相惜拉闊騷,,

     非常期待``

 

 

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...