QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

動漫節**

 
2007 年 7 月 28 日  星期六

今日辰禁早9點出黎,,

為了去那個會展-"~

約左粉絲先,,

挵MTR響荔景等KAMMY..

我地去左車頭,,佢就去左車尾- -

豬-3-'

到左會展門口,,

排隊等左超級耐-.~

1入去,,

佢地去天下買野,,

等佢地買完就同我去左GAMEONE買VISA卡-V-

5張呢XP.........

再+張多68點數卡-V-

然後陪粉絲排YES!- -

等左9個字到-0-'....

5等LAA-.-!搵人去XD

逛左5知幾耐,,

佢有事走先@@

呢個時侯..周小小駕到-3-'

又同佢去排隊買勁舞新手包~.~

之後又周圍逛,,去左扭蛋XP

扭左兩隻,,

1隻紅茶犬,,1隻5知咩犬-.-

仲買左條黑色GE電話蠅

都掛左落手機到-.-'

之後買左個手機套,,

叫人畫左隻我至LIKE GE公仔上去-3-

還買左隻龜DEE,,木頭人XP

當然仲有我同我+姐都想玩GE愛神餐館2LAA- -V

我買左D遊戲券,,差5多去均哂D攤位- -

但都贏5到大獎~.~ {←我弱項-.-'}

小小又話想買VISA卡,,

我地再排過- -'

今次真系超級耐..

1路等,,1路睇EVIL&花舞街geMV-3-

還有DANCER表演的..

不過我地都矮得濟,,

乜都睇5到~.~

仲有個勁舞擂台大賽,,

連我都覺得佢屎ge妹妹奪得五連冠- -

無言了..

臨走果時,,lam怡先黎-3-

仲有班2a男仔~.~

不過撇甩哂佢地- -'

我地去左間鋪頭,,

有好多LOLITAge配飾賣-3-

同小小買左手飾,,+對貓耳@@

就同粉絲番屋k luu..

今日見到好多COSPLAYER,,

有孤忍,,卡卡西,,真紅,,HONEY學長等等..

5少女仔都著LOLITA..

好的很好,,5好的真系5好- -..

TODAY企了9個鐘,,對腳累得很-.-

但真系好好好好值得-3-

想去多次TIM..- -''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...