今日辰禁早9點出黎,,
為了去那個會展-"~
約左粉絲先,,
挵MTR響荔景等KAMMY..
我地去左車頭,,佢就去左車尾- -
豬-3-'
到左會展門口,,
排隊等左超級耐-.~
1入去,,
佢地去天下買野,,
等佢地買完就同我去左GAMEONE買VISA卡-V-
5張呢XP.........
再+張多68點數卡-V-
然後陪粉絲排YES!- -
等左9個字到-0-'....
5等LAA-.-!搵人去XD
逛左5知幾耐,,
佢有事走先@@
呢個時侯..周小小駕到-3-'
又同佢去排隊買勁舞新手包~.~
之後又周圍逛,,去左扭蛋XP
扭左兩隻,,
1隻紅茶犬,,1隻5知咩犬-.-
仲買左條黑色GE電話蠅
都掛左落手機到-.-'
之後買左個手機套,,
叫人畫左隻我至LIKE GE公仔上去-3-
還買左隻龜DEE,,木頭人XP
當然仲有我同我+姐都想玩GE愛神餐館2LAA- -V
我買左D遊戲券,,差5多去均哂D攤位- -
但都贏5到大獎~.~ {←我弱項-.-'}
小小又話想買VISA卡,,
我地再排過- -'
今次真系超級耐..
1路等,,1路睇EVIL&花舞街geMV-3-
還有DANCER表演的..
不過我地都矮得濟,,
乜都睇5到~.~
仲有個勁舞擂台大賽,,
連我都覺得佢屎ge妹妹奪得五連冠- -
無言了..
臨走果時,,lam怡先黎-3-
仲有班2a男仔~.~
不過撇甩哂佢地- -'
我地去左間鋪頭,,
有好多LOLITAge配飾賣-3-
同小小買左手飾,,+對貓耳@@
就同粉絲番屋k luu..
今日見到好多COSPLAYER,,
有孤忍,,卡卡西,,真紅,,HONEY學長等等..
5少女仔都著LOLITA..
好的很好,,5好的真系5好- -..
TODAY企了9個鐘,,對腳累得很-.-
但真系好好好好值得-3-
想去多次TIM..- -''
|