今朝約左lam怡葵芳戲院等,,
又系我遲...-3-'..
睇哈利波特,,好正-v-'
不過5夠震憾-.-"
之後佢就番屋k,,
我就響新都會hea完就去青衣城hea~
等個死粉-3-'
悶到濟,,買左ok多野食-.-"
坐響小巴站側邊食著栗子蛋糕等-.-
佢黎到,,
我地響海澦站等等下,,
小小打黎叫我地去佢屋k樓下,,
去左荃灣圖書館先wo~.~
由青衣城行去安海,,行到半路..
都系5去-.-"
番轉頭~.~
哇...真系曬鬼死,,
熱到我地丫.....
上車,,1路傾傾到落車-.-
唉..發生左d糯野..-.-
比粉絲笑左好耐..-3-'
個糯野問粉laa..5想提~.~
去到溜冰場,,開餐- -
今日奇怪呃..對腳5痛- -v
好舒服=]
玩得好開心,,
仲識左小小個表妹ge fd..
又系玩勁舞ge^^
掂呀!!=]
|