QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

失落..

 
2007 年 5 月 29 日  星期二

呢幾日好盡心盡力做個powerpoint..

由上星五開始未停過..

1直做個project..

28/5

上星五約左黃sir響今日lunch到做訪問,,

LUNCH,,5條友就響教員室出面等....

由12點1開始等,,等左4個字到..

都吾見黃sir...

咁我就同粉絲由1樓開始搵上去..

都系搵吾到..

之後就拉左JASON助理上班房做訪問..

1出班房,,就撞正黃SIR..

阿SIR同我地道歉,,

之後又接受我地訪問,,

多得佢遲到,,我地做左兩個錄音- -V

12點9又要補MATHS,,

矛時間食飯,,

阿SIR就決定吾補LAA,,

比我地出去食LUNCH啊~

番SCHOOL途中,,落雨啊-.-

見到呀贊贊跑緊番去- -

笑死左我-.-

29/5

匯報我地禁耐以黎GE研習成果GE時刻終於到LAA!!

今朝:傾琴日錄音D野 至早會啊-33-

小息:傾分工GE野 至小息完啊-33-

LUNCH:同粉絲&棠番我屋K搞PROJECT D野,,

有好多野要+要改呀..

成個LUNCH就咁矛左LO..

做到1點,,得番兩個字番去SCHOOL,,

我地又好似琴日咁跑番去-.-

番到去..肚痛-.-痛左好耐-.-

再傾PROJECT D野- -

LUNCH又完左- -

VA堂,,個紮染失敗左,,

MISS仲要問我,,WHY我塊布禁白GE~-33-

車車- -"

又要染過LAA- -

最尾果堂上506室,,匯報大會呢!!..

1上去先知原來我地系第1組做- -

我地事前矛夾過架~

淨系小息果陣分左工ONLY-/\-

果然得出黎GE表現好生疏,,

吾夠流暢咁..

唉-/\-

之後發生左D事呀,,

都無解GE..

我淨系想同佢講頭先果一到可以點講姐,,

咁我都未講完LO,,

講左兩句,,佢就駁我,,

佢話明明系我叫佢咁做,,

依家諗諗下,,

我先知我系講得吾清楚,,

佢GET錯左我意思,,

咁我聽完佢駁我D說話之後,,

我解釋番LAA,,

講左幾句,,佢又駁番我,,

聽聽下原來佢仲系GET吾到我意思MA..

咁我咪再解釋多次比佢聽,,

今次我講左兩隻字..

佢又駁番我..

大佬,,我解釋姐..想佢明姐..

又吾系教訓佢..都吾系責備佢WO,,

咁其他人見到我地咁GE情況就出聲叫我吾好講,,

話過左去D野就算LA WO,,

我知呀,,但明顯你地都聽到情緒波動果個系佢LA..

佢以為我鬧佢呀- -

都吾明GE..

有咩事姐!?小事黎炸WO~

好LAA,,佢講埋1D錯GE野我都吾解釋LAA,,

再解釋怕比人話我執著之類呀..由佢講LO,,

講完LAA,,我去TOILET想平伏下LAA,,

番到黎就見到佢喊,,喊咩呀..

其實每次佢1喊就有人去安慰佢,,氹佢,,

咁算點呀..

真系好吾明LO..

你地都聽到架,,

我果陣語氣又吾重,,態度都吾系差丫,,

好似平時咁講野咁講LAA,,

佢又GET錯哂我想表達D乜..

搞左個誤會出黎..

我真系諗都無諗過,,

就系吾明點解佢吾聽下人意見咁呢..

真系無哂佢收,,喊..

屈哂機..]

~~~~~~~~~~~~~~~~

喊吾系大哂,,系人都知..

喊果個永遠系比人同情果個!..

點解佢喊d人就信哂佢地講ge野!?

我吾敢講希彤講d野系錯,,

因為佢都在場,,

但我敢講我系無責備ge意思,,

方向都吾系咁,,

佢get錯之嘛,,

佢同你講你就信哂,,

又吾站下我角度去諗??

我一而再再而三想解釋..

佢就覺得我系責備,,

咁算點姐,,

講極你地都覺得我點架laa,,

我點講你地點都吾信架laa,,

信哂佢地幫哂佢地..

算點..

~~~~~~~~~~~~~~~~~

我幾時有講過你地10mins開始左後"呀時間"先

鬼吾知時間未開始,,

想講ge係,,你地咁present前仲有禁多野搞,,

成班放學ge時間都押後哂laa,,

咁我放學仲約左time見e生,,

想點

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...