呢幾日好盡心盡力做個powerpoint..
由上星五開始未停過..
1直做個project..
28/5
上星五約左黃sir響今日lunch到做訪問,,
LUNCH,,5條友就響教員室出面等....
由12點1開始等,,等左4個字到..
都吾見黃sir...
咁我就同粉絲由1樓開始搵上去..
都系搵吾到..
之後就拉左JASON助理上班房做訪問..
1出班房,,就撞正黃SIR..
阿SIR同我地道歉,,
之後又接受我地訪問,,
多得佢遲到,,我地做左兩個錄音- -V
12點9又要補MATHS,,
矛時間食飯,,
阿SIR就決定吾補LAA,,
比我地出去食LUNCH啊~
番SCHOOL途中,,落雨啊-.-
見到呀贊贊跑緊番去- -
笑死左我-.-
29/5
匯報我地禁耐以黎GE研習成果GE時刻終於到LAA!!
今朝:傾琴日錄音D野 至早會啊-33-
小息:傾分工GE野 至小息完啊-33-
LUNCH:同粉絲&棠番我屋K搞PROJECT D野,,
有好多野要+要改呀..
成個LUNCH就咁矛左LO..
做到1點,,得番兩個字番去SCHOOL,,
我地又好似琴日咁跑番去-.-
番到去..肚痛-.-痛左好耐-.-
再傾PROJECT D野- -
LUNCH又完左- -
VA堂,,個紮染失敗左,,
MISS仲要問我,,WHY我塊布禁白GE~-33-
車車- -"
又要染過LAA- -
最尾果堂上506室,,匯報大會呢!!..
1上去先知原來我地系第1組做- -
我地事前矛夾過架~
淨系小息果陣分左工ONLY-/\-
果然得出黎GE表現好生疏,,
吾夠流暢咁..
唉-/\-
之後發生左D事呀,,
都無解GE..
我淨系想同佢講頭先果一到可以點講姐,,
咁我都未講完LO,,
講左兩句,,佢就駁我,,
佢話明明系我叫佢咁做,,
依家諗諗下,,
我先知我系講得吾清楚,,
佢GET錯左我意思,,
咁我聽完佢駁我D說話之後,,
我解釋番LAA,,
講左幾句,,佢又駁番我,,
聽聽下原來佢仲系GET吾到我意思MA..
咁我咪再解釋多次比佢聽,,
今次我講左兩隻字..
佢又駁番我..
大佬,,我解釋姐..想佢明姐..
又吾系教訓佢..都吾系責備佢WO,,
咁其他人見到我地咁GE情況就出聲叫我吾好講,,
話過左去D野就算LA WO,,
我知呀,,但明顯你地都聽到情緒波動果個系佢LA..
佢以為我鬧佢呀- -
都吾明GE..
有咩事姐!?小事黎炸WO~
好LAA,,佢講埋1D錯GE野我都吾解釋LAA,,
再解釋怕比人話我執著之類呀..由佢講LO,,
講完LAA,,我去TOILET想平伏下LAA,,
番到黎就見到佢喊,,喊咩呀..
其實每次佢1喊就有人去安慰佢,,氹佢,,
咁算點呀..
真系好吾明LO..
你地都聽到架,,
我果陣語氣又吾重,,態度都吾系差丫,,
好似平時咁講野咁講LAA,,
佢又GET錯哂我想表達D乜..
搞左個誤會出黎..
我真系諗都無諗過,,
就系吾明點解佢吾聽下人意見咁呢..
真系無哂佢收,,喊..
屈哂機..]
~~~~~~~~~~~~~~~~
喊吾系大哂,,系人都知..
喊果個永遠系比人同情果個!..
點解佢喊d人就信哂佢地講ge野!?
我吾敢講希彤講d野系錯,,
因為佢都在場,,
但我敢講我系無責備ge意思,,
方向都吾系咁,,
佢get錯之嘛,,
佢同你講你就信哂,,
又吾站下我角度去諗??
我一而再再而三想解釋..
佢就覺得我系責備,,
咁算點姐,,
講極你地都覺得我點架laa,,
我點講你地點都吾信架laa,,
信哂佢地幫哂佢地..
算點..
~~~~~~~~~~~~~~~~~
我幾時有講過你地10mins開始左後"呀時間"先
鬼吾知時間未開始,,
想講ge係,,你地咁present前仲有禁多野搞,,
成班放學ge時間都押後哂laa,,
咁我放學仲約左time見e生,,
想點
|