今真系系熱死人laa..
好彩有開冷氣姐..
p.e.堂做五站,,即體能..
TIRED〞
放學阿媽黎校門接我,,
1出門口就截到taxi,,
去到牙科診所,,
我等...-"-
等左近半個鐘先到我..- -
入到醫生房,,
個e生同我講今次吾駛照x光,,
可以快d做完..
好感動哇....
之前照左至少4次,,
勁痛...咬著果個野,,
而且照x光接近要10mins先搞掂,,
次次都忍吾到痛喊左..
今次e生同我講,,
我ge情況吾可以講話惡化,,
但就系無好轉到,,
系好吾樂觀..
最壞打算就系拔牙..
唉...
由小六開始發炎,,
1共覆診左10次,,
都幫吾到......
T.T{{哭..}}
今次淨系換藥,,
e生同我打左4支針,,
淨系知1支系麻醉針,,
其餘果3支吾肯定系乜~.~
之後詳情都吾講laa..
下次換藥日期就已經系我中3果時,,
我諗.....-/\-
遲左就比人拔牙laa.......
|