|
2006-10-09 |
| 2006 年 10 月 9 日 星期一 | ![]() |
今日上堂ok啦!!!但係唔知點解都係好眼訓!!上maths果陣!!阿sir好似心情唔係咁好!! 係到教人點丟垃圾同埋擦黑板!!笑到我肚痛!!上chi隔離果個讀普通話仲好笑!!一個字差唔多半分鐘!! 又笑到我肚痛!!lunch玩個林肥婆!!同佢一齊打波!!佢竟然話唔想同我打!!!佢梗係想死啦!!不過最後都係同我一齊打!! 不過唔打左好耐!!佢有活動喎!唉無得玩!!! 放學之後同kai yan一齊去左荃灣!!我部電話終於重見天日啦!!不過改左電話No.大家要注意呀!! 之後仲同佢一齊去m記飲下午茶!!幾hapi啦!! 搭車返屋企!!竟然發生交通意外!!不過唔係我果架!!好彩~~^^不過塞車塞左幾耐下!! 同kai yan 係到吹水!!返到屋企發覺做晒功課! 今日真係hapi呀!!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 32 | » |