|
2006-10-10 |
| 2006 年 10 月 10 日 星期二 | ![]() |
今日上堂都ok ge!!不過maths又笑料百出啦! 呀sir係到朗誦呀!!超好笑!! 今日梁志銘剪左頭髮!!我剪頭髮就話我老左廿年!!佢剪左梗係老左三十年啦!!哈哈!@!! 佢寸我話我今日特別靚女我梗係寸返佢話佢都好靚仔啦!! 今日加入左兩個聯盟!!不過個名唔講得出黎!!攪到今日lunch無打波~~ 放學練波!!好悶呀!!多左班F.1好似特別悶咁!!唉........ 攪到我唔想練波!! 練完波!!屈左謝昊哥哥請野飲!!佢好似好唔Hapi咁!!sorry呀!!最多下次我請你啦!!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 32 | » |