|
2006-09-23 |
| 2006 年 9 月 23 日 星期六 | ![]() |
今日早上超悶!係到BO碟!!睇薰衣草GE大結局!睇左三次啦! 第四次都係睇到Cry呀!!!實在太好睇啦@!! 跟住就同kelly去左打波!!都係好悶!!!溫定寶打左個波上去!!點都攞唔到呀!!幾驚呀! 最後有個叫寶哥ge人幫我地攞!!個人超勁!好似隻monkey咁!!爬水管好似爬樹!! 6點阿叔黎左!同名叔打!!超好玩!!!阿叔話我唔夠認真喎!!唉~~~ 打到6點半kelly走左!!就同嘉欣坐係地下傾計!!超悶呀!!!! 返到屋企無野做!就玩自閉!!跟住同kelly佢地傾電話!!個林肥婆!!夠膽話我!!遲早佢就會死比我睇!!!哈哈!!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |