|
無奈的一天 |
| 2006 年 10 月 28 日 星期六 | ![]() |
今日晨早起左身啦!以為要去葵芳做icq功課!!點知又話無地方喎!! o晒嘴囉!!傾左成兩個鍾...最後決定黎我屋企...好心你地比d時間觀念我啦!!唔該!! 雖然係咁...但就係咁早我先可以收到喜訊.... 我家姐生左啦!!仲要係仔tim呀><好開心呀~! 跟住好無奈地太眼訓...食完野就訓左啦!!訓到五點幾.. 比Theresa ge電話吵醒左呀...無落到去打波.. 但係落左去公園度hea..hea左成個幾鍾頭呀...好無聊.. 見到梁志銘踼完波返黎...但係當睇佢唔到呀..見到我細佬妹做埋無聊野>,< 好無奈呀...... 返到屋企嘉欣打比我!!叫我落去打波,但係呀媽唔比呀!!超sad呀>.< 開電腦chat msn..大佬豪講埋d唔知咩野!!搞到我好似我衰咁... 唉.....無奈呀!!!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 32 | » |