|
2006-10-29 |
| 2006 年 10 月 29 日 星期日 | ![]() |
今日係星期曰..我係屋企入面最遲起身ge一個!但係都係好眼訓== 食完早餐就係到執屋!!因為聽日Daisy同Thereas黎我屋企整icq功課^^ 梗係唔可以比佢地見到我咁亂ge屋企啦!!哈哈^^ 跟住就係到chat msn啦!!點知比人整到我好鬼唔開心喎!! 宜家好鬼憎果d婆婆媽媽and講大話ge人呀!!好黑人憎呀!!超討厭 玩到五點..就落左去打波...同嘉欣佢地打得都ok激啦!!比媚媚佢地整到我狂係到笑!! 講埋d唔知咩野!!同琪姐and一個讀葉紀南ge打波!!同佢地打我覺得自己球技好好呀>< 成大班男仔坐係到睇!!狂係到哇..哇..哇....都唔知佢地哇咩!!好想鬧9佢地呀!! 哈哈...佢地串我地大過佢!!最後比我地串到無野講呀!!呵呵.... 打到6點幾..hapi仔無啦啦係到串我!!不過都係比我串返!!好開心呀!!哈哈.... 返到屋企先有做功課ge意識...但係唔識做!!覺得自己好蠢呀=口= 聽日就係重陽節啦!!祝大家重陽節快樂!!哈哈.... ps: 王子變青蛙 : 一段愛與童話的故事 天國的嫁衣 : 一段愛與守候的故事 愛情魔髮師 : 一段愛與逐夢的故事
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 32 | » |