|
2006-10-31 |
| 2006 年 10 月 31 日 星期二 | ![]() |
今日係第一日返學..好開心呀><但係返學時見到鬼!!梁志銘剪左頭髮!! 好低b呀!!不過我都認笑...唔笑佢!!嘻嘻.... 上堂ge時候都ok快啦!!中文默書唔識呀!!呢次實攞會攞零分啦!! 上P.E學跳高呀!!完全唔識!!見到d人係到跳ge姿勢太美妙啦!! 狂係到笑...可以話係笑足成堂呀!! lunch無打波...因為要去買糖呀嗎!!返到黎!!話咁快就送晒一包啦!! 不過送得好開心呀!!^^食到個宜家都仲有甜味呀!! 放學練波呀!!打比賽呀!!男排打輸左比我地果組!!好開心呀>< 之後又win左一場!!喜上加喜呀!!呵呵..... 之後同細佬佢地一齊搭車返屋企!!佢狂係搞人!!不過都係玩下姐!! 今日halloween呀!! 祝你地happy halloween!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 32 | » |