write member forum login logout

 

2006-10-31

2006 年 10 月 31 日  星期二 晴天

今日係第一日返學..好開心呀><但係返學時見到鬼!!梁志銘剪左頭髮!!

好低b呀!!不過我都認笑...唔笑佢!!嘻嘻....

上堂ge時候都ok快啦!!中文默書唔識呀!!呢次實攞會攞零分啦!!

上P.E學跳高呀!!完全唔識!!見到d人係到跳ge姿勢太美妙啦!!

狂係到笑...可以話係笑足成堂呀!!

lunch無打波...因為要去買糖呀嗎!!返到黎!!話咁快就送晒一包啦!!

不過送得好開心呀!!^^食到個宜家都仲有甜味呀!!

放學練波呀!!打比賽呀!!男排打輸左比我地果組!!好開心呀><

之後又win左一場!!喜上加喜呀!!呵呵.....

之後同細佬佢地一齊搭車返屋企!!佢狂係搞人!!不過都係玩下姐!!

今日halloween呀!!

祝你地happy halloween!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 32 | »

暱稱: NG
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

尚無任何好友
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930