|
2006-11-02 |
| 2006 年 11 月 2 日 星期四 | ![]() |
今日無帶眼鏡!!一返學就比小冰佢地笑啦!好慘呀-3- 最衰都係個Dennis啦!!個頭咁鬼硬ge!! 今日第一堂上icq家政呀!!整mango布丁呀!!好好味呀! 咁好味GE我梗係同人分享啦!!小宗宗啦同埋家欣!!佢地都話好好味呀!! 證明的整野係得嫁啦!!哈哈~~ 之後果D堂我覺得好眼訓呀!!可能係無帶眼鏡GE關係!! 隻眼累得很呀!!想訓覺呀!! 放學坐呀sir架車去青體練波!!又唔洗比多次車錢啦!!嘻嘻... 原來今日唔洗打fdly!!應該下個禮拜先打嫁啦!! 練波係到打比賽!!第一場輸左比a geade!!要跑三個圈呀!!不過跑 得好開心.. 第二場win左呀!!a grade反而要跑返5定6個圈!!好開心呀!! 練完波就返左屋企啦...... 今日無戴眼鏡狂比人笑呀!! 好唔開心呀!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |