|
2006-11-03 |
| 2006 年 11 月 3 日 星期五 | ![]() |
話咁快就星期五啦!!又要放假啦!真係難挨呀.. 今日上ge堂都悶到嘔電呀!!好心d老師自修下啦!!Be interesting!!ok?? lunch打波wif盧偉and林爆石..盧偉打波好好笑..哈哈^^ 成日都訓左呀!!最好笑係pm上i.s堂!!訓左!!比呀sir叫起身答問題!! 訓左成日放學果陣超精神呀!!>< 但係放學無打波..因為男排練波!好好悶呀!!只係到足水... 諗住打完波去配眼鏡!!就叫人陪我去啦!!起初d人講到會同我去咁.. 點知打完波個個都話唔去!!有d人仲唔聲唔聲自己走左佬.. 同佢講野扮聽唔到!! 好心你啦..聾嫁!! 最後自己一個去..體會到咩叫做寂寞...好唔開心呀!! 最後配一副同之前果副差唔多ge眼鏡..唔知你地覺得好唔好睇?? 搭車搭到我頭好暈呀!!宜家都仲好暈... ps:LCM對唔住!!我講笑嫁咋...唔係有心!!唔好嬲啦... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |