愛上quote他人的日記? 你們比我成熟太多了...
Kian:
忽然有感:
好多時候,男同女既問題往往出於溝通
男仔中2咩都攬哂上身唔出聲
以為咩都自己承擔,唔俾女仔知,就叫顧個女仔感受
以為唔使個女仔陪你煩,個女仔就唔會擔心
其實女仔想個男仔咩都講佢知...
女仔亦想講好多野俾個男仔知
但用既方法過於間接婉轉加隱晦
加上明明有事,口又話冇事,要等個男仔去套你講野既心理
令個男仔往往要估一大餐但係又估錯
最後等於咩都冇講過...
講真,世上有幾多不必要既離離合合
就係因為呢d溝通不足所引致?
正所謂,語言係人與人交流既最重要工具
..........................................................(出自<中國語文趣話>...=.=)
點解我地講野就唔可以直接d? |