4月13日 陰 間中有大雨
今日忽然有衝動開個日記打下
但淨係驚無恆心去打....嗯 就是這樣
唔用xanga<---太煩 唔識用
見jj用呢個試下 都ok 起碼多母語=v=
噚晚同lb chat 到好夜
討論 xx=廢 既問題...
今朝破天荒9:45先起身
見到張飯枱到 阿媽寫張memo 話我知lunch煮咩飯
臨時醒起 阿姨同阿婆叫我地去飲茶
等阿媽晏晝打電話黎話俾佢聽便行了....又不用煮 真好
成個朝早都好悶 漫無目的咁上網 又唔想做功課
夠鐘 1:30到 換好衫去迎囍 對於揀野食已經冇哂興趣
阿婆同阿姨不停同我討論表妹升中問題。
嗯 佢揀左沐恩,做咩仲問我....
我表妹話cpu好嚴 唔會揀
跟住我同佢講:你睇我成日打機唔溫書 就知道cpu唔係咁"惡"架啫!
我喺12個表兄弟姊妹中 排行最大 升中問題真係講唔少
我都睇住佢地出世 睇住佢地大 自己好似真係老左咁...
同枱最細係我既8歲表弟 佢同佢家組仲有我呀妹玩得好開心下
諗起以前自己都係咁 "憶兒時'....
依家冇哂興趣...反而同啲大人吹下水仲好啲....
仲唔係老左= =""
其他大部分時間都係呆坐著 喝茶 食野
但畢竟係未成年 見到表弟部暴龍機 用手推下部機
點知表弟見到衝過黎撞我 坐喺度一手頂住佢個頭= =::::
返家諗住買"魔幻王國"睇 算喇 慳$$ 返家
行返去既時候 見到stephy聽日會喺超級城攪fantasy第一個簽唱會
有啲想去趁熱鬧
跟住又無無聊聊咁諗野
歌星都係人 只不過多左知名度
歌星係人 但人唔一定等於歌星
但若果俾我見到stephy 我其實只係見到一個有名氣既人 冇咩特別開心
何況佢唔識我 我唔識佢
總結黎講...大家係普通既陌生人
傻了 寫了這大段廢話....
呀媽要看夜 早就返左屋企訓 我做amaths一樣hw先啦= =""
跟住煲飯 洗菜 之後啲野留返俾佢整
然後上左陣網
咁岩見到平時好少on既佢 on左
好想同佢講幾句野 whatever講咩都好啦 但又諗唔到啲咩
不過佢通常on既原因都係因為要做hw
同佢chat只會阻住佢 算啦 唔阻住佢喇 你要俾心機呀!!
跟住nicole同我講話:士梨叫n幫佢問候佳佳
我:邊個士梨?
n:蔣經偉
大鑊 因為n 佳佳呢個名會越黎越出名 lb快啲同我攪返掂佢!!!!
食完飯 吸塵
好 做amaths 好難 唔識
同9良玩warsheep 都算係險勝....
阿媽走左嚕...不過其實都慣左自己一個人 阿妹去左訓覺
之後去左間 桑拿+fitness room既混合室
就係去廁所洗校服
白褲先攞你命=口=!
個廳開左冷氣 吹都入廁所
但仲係洗到流哂大汗= ="""
沖左涼=冇沖涼......
不過唔好成日洗 間中一兩次練手力都唔錯
係時候同阿媽提議下 將白褲用洗衣機洗...
嘩 第一篇就打到咁長....
下次唔會架喇...
|