Life Has Loveliness To Sell 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      
     休恩      JAY                        屈仔      YanYan      Linmin      Kissy       Vicky 
     
Tinky              倚雯           恩Yan      Carmen            LB       Serruria      520 
     
                   Achung     高佬           
angusfree
暱稱: AnGus
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-01
搬Blog
努力
開心
Life Has Loveliness ...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 526
留言總數: 212
今日人氣: 2
累積人氣: 27801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


鄭SIR CY 愉快 分類: 未分類

5月20日    晴

生日快樂

今朝唔駛返band   但要去迦密中學

同迦密中學同主恩做交流=v=''

去到  CPU派出最少prefect= =""  得十幾個

人地成team人  

參觀  覺得我地既校園好美好  佢地既新翼都幾舊..

但最好笑既  係佢地有個叫"羅馬花園"既地方...

回程   發覺鄭sir對我@@

校長原來係小心眼    雖然我冇做過   但真係好感激鄭sir!

有股火熱要俾心機讀bio

 

返家  nicole趕住換衫去食野

吉之島撞到佢  

嗰時行行下聽到有人叫我  唔肯定  望返轉頭

嚇死  勁似model= =""    咁高既..

同路一段

 

補習  cy  cy  cy  cy真係好有料到

今日之後  我第一次對補習老師產生敬意 

佢真係好勁...難以形容    深得pk   tao  真傳

 



2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


壓力 分類: 未分類

5月19日    晴

到左F.4末期  大家都開始有壓力

開始明白點解個阿叔咁躁

在此為所有感到壓力既人  獻上支持

大家俾心機呀!!  唔好因為壓力而唔開心

雖然好攰 但一定好快過



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


白痴仔 分類: 未分類

5月18日     晴+微風 (最好係打波)

校長話天氣不穩  但成個下晝籃天白雲  不穩?

見好就收"貨"啦

今朝遲起身  又冇食早餐  但精神變做中上

上堂  唔專心係我既致命傷

lunch to j : 你冇事呀嘛?

chem專心多了  食完lunch

chi list  10.5= ="  都話list係我弱項

 

深深感受到:

年紀越大壓力越大   特別係自己走在後頭

 

明知苦 偏向苦中行

明知無可能 偏要追尋天馬行空的夢

因為我係一個不折不扣既"白痴仔"



2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天


快樂 驚訝 分類: 未分類

5月17日     雨

如果每日都好似今日咁就好...

上堂  仍處於疲倦狀態

physics  健話想要個人肉椅背俾佢倚著   XDD

真係可憐   仲要俾鍾話佢係喊濕佬

PE堂好好多  最精神

lunch 慶功宴   薯條= =

我從未食過這一種口味....

除左影相同乾杯之外  其實都幾...

最後仲見到lb喪食薯條= =  佩服

最後我搬左相漏可樂既紙箱落去   成隻手...

上返去要用熱手洗布   隻手紅哂  依家仲有少少痛= =""""

physics  樂於助人既showrm  =v=

 

今日因為冇勇氣  如果唔係  今日會變得更完美

 



2006 年 5 月 16 日  星期二   陰天


Paper2 分類: 未分類

5月16日   陰  梅雨

打風打唔成  只係令到個天變陰

今日唔知點解好攰= ="  明明琴晚已經早左啲訓

上堂又係幾辛苦下

mus 作曲冇天分

chi睡了...

phy   再一次感謝神 

amaths  似難實難

班籃竟然因為雨粉而唔打

結果要面對好難既paper2 test

冇諗過咁難...   真係好難.. mk pt mk溜哂= ="

作文吹水  paper2都咁難  唉...

 

如果世界上面有角色調換既機器   你話幾好呢