5月20日 晴
生日快樂
今朝唔駛返band 但要去迦密中學
同迦密中學同主恩做交流=v=''
去到 CPU派出最少prefect= ="" 得十幾個
人地成team人
參觀 覺得我地既校園好美好 佢地既新翼都幾舊..
但最好笑既 係佢地有個叫"羅馬花園"既地方...
回程 發覺鄭sir對我@@
校長原來係小心眼 雖然我冇做過 但真係好感激鄭sir!
有股火熱要俾心機讀bio
返家 nicole趕住換衫去食野
吉之島撞到佢
嗰時行行下聽到有人叫我 唔肯定 望返轉頭
嚇死 勁似model= ="" 咁高既..
同路一段
補習 cy cy cy cy真係好有料到
今日之後 我第一次對補習老師產生敬意
佢真係好勁...難以形容 深得pk tao 真傳
|