等左n耐終於有分班表la xDD 都幾好丫~又可以同d fd 一班不過無得同朱偵+gracia一班 有d之前唔系好熟既就新一年認識多d la xd 多多指教 有d人話要我做班會主席==我唔做呀!!!!!!!!我要做文書xD我有兩年文書經驗架xd