| 今日係考試既第一日...
考Geog + Chinese,,
向來中文唔好既我,,
今次亦都唔例外><
原本我滿心歡喜咁諗住Geog實100分[[因為份卷超easy]]
點知"in the United States"就寫漏左個"the"><
所以保守估計應該扣1分...
中文就唔好再提..
我份卷已經做得慢,,
做完仲要發現自己錯漏百出><
唉..都唔知點收科好..
而家,,我努力咁溫緊English..
希望可以拉番高中文個分=]]
今次死laaaa!!!!
我番到屋企先記得..
我唔記得比番個"午sin服務生"牌比Mrs.Lee!!!
Oh NO!!!!!!!!!!今次實比佢罵死!!!!!!
|