2009年11月29日呢一日..
對我..對你地離講..都係難忘的一天
可能..有好多人都覺得..都冇咩野姐
但係..在我立場就完全唔同啦
我決定離開..
唔多唔少都係因為大家姐走..而跟埋佢走
其中仲包含左好多因素..!!
可能..好多人都覺得..我唔應該係呢個時候走..
因為..真係好唔抵..岩岩先考完試等緊升職..
但轉個頭就走去辭職..會浪費左自己好多時間!!
我知道好多人都係咁諗..
但係..如果我再留係哥個地方..我怕我挨唔住呀
唔係因為辛苦呀..而係其他人比既壓力呀!!
加上..竟然比我知道新入職哥d仲高薪過我地..
真係超興lo..!!
不過..呢個都唔係最主要既原因..
最主要既係..我真係頂唔順d新人呀..
講真哥句..我態度差..係人都知嫁啦..
我可以用d咁既態度同最大哥幾個講野..
但係..世估唔到..d新人態度仲差過我呀!!
話極都唔聽..教佢又話知..到頭來乜都做唔到!!
咪又係要我揹鍋..@@
我有時都覺得佢地講得岩嫁..
激走左anna..搵番幾多條蛋散返離都補唔番個位呀!!
雖然我唔係做得耐..都只係得哥9個月..
但我所做到既野..等於佢地做3年啦!!
唉..離開..都唔知是對是錯!!
我唔捨得你地既心情等同於你地唔捨得我一樣
我諗..我應該唔會再番去做掛..!!
|