<<愛的反面不是恨.而是莫不關心>>


2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


離開..是對是錯?! 分類: 我在TOT的日子

2009年11月29日呢一日..

對我..對你地離講..都係難忘的一天

可能..有好多人都覺得..都冇咩野姐

但係..在我立場就完全唔同啦

我決定離開..

唔多唔少都係因為大家姐走..而跟埋佢走

其中仲包含左好多因素..!!

可能..好多人都覺得..我唔應該係呢個時候走..

因為..真係好唔抵..岩岩先考完試等緊升職..

但轉個頭就走去辭職..會浪費左自己好多時間!!

我知道好多人都係咁諗..

但係..如果我再留係哥個地方..我怕我挨唔住呀

唔係因為辛苦呀..而係其他人比既壓力呀!!

加上..竟然比我知道新入職哥d仲高薪過我地..

真係超興lo..!!

不過..呢個都唔係最主要既原因..

最主要既係..我真係頂唔順d新人呀..

講真哥句..我態度差..係人都知嫁啦..

我可以用d咁既態度同最大哥幾個講野..

但係..世估唔到..d新人態度仲差過我呀!!

話極都唔聽..教佢又話知..到頭來乜都做唔到!!

咪又係要我揹鍋..@@

我有時都覺得佢地講得岩嫁..

激走左anna..搵番幾多條蛋散返離都補唔番個位呀!!

雖然我唔係做得耐..都只係得哥9個月..

但我所做到既野..等於佢地做3年啦!!

唉..離開..都唔知是對是錯!!

我唔捨得你地既心情等同於你地唔捨得我一樣

我諗..我應該唔會再番去做掛..!!






訪客留言 (返回 annadog 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]